Det viktigste er at den er kjapp nok for DEGmekkern skrev: 18 des 2022, 18:08 Kan nok dessverre ikke komme pga vaktuke ser jeg-ellers kunne jeg tatt med "Bastarden"-er jo bare "no gammalt ræl", så sikkert ikke kjapp uansett..![]()
![]()

Det viktigste er at den er kjapp nok for DEGmekkern skrev: 18 des 2022, 18:08 Kan nok dessverre ikke komme pga vaktuke ser jeg-ellers kunne jeg tatt med "Bastarden"-er jo bare "no gammalt ræl", så sikkert ikke kjapp uansett..![]()
![]()
Bjerknez skrev: 17 des 2022, 14:45 Dette ser jo meget bra ut. Angående dragrace på Valle flyplass... kunne vært artig å blåst ren Rocket'en. Må bare få meg quickshifter først.
Noen med 600cc adventure sykler som vil starte samtidig som meg og dermed sette meg i et godt lys?![]()
K1300R er vel ikke akkurat den sykkelen som skjemmer seg bort...?Canutus skrev: 19 des 2022, 08:53 Ja, hadde jo vært artig å prøvd mot min "nybegynner/mellomklasse" -sykkel![]()
Bjerknez skrev: 17 des 2022, 14:45 Dette ser jo meget bra ut. Angående dragrace på Valle flyplass... kunne vært artig å blåst ren Rocket'en. Må bare få meg quickshifter først.
Noen med 600cc adventure sykler som vil starte samtidig som meg og dermed sette meg i et godt lys?![]()
Se der gitt!rogg skrev: 24 mar 2023, 16:45 Spennende, lenge siden jeg var på tur med dere.
Satt av helgen i alle fall, så får vi se hva jeg rekker.
Får jeg leite fram teltet og campingstolen ås det er klart, var i bruk på Shoc-treffet i fjorså det er ikke langt unna.
Jaggu meg lenge siden jeg har truffet deg hakhap. Jeg ser du kjører Tuono enda?
Dert ville vært hyggelig, @hakhap
Definitivt, får se hvordan det ser ut litt nærmere datoen
Jupp hadde en Honda Shadow de første gangene vi møttes. Er fortsatt på Tuono ja, ikke funnet meg noe jeg liker bedreBjerknez skrev: 27 mar 2023, 14:25 Jaggu meg lenge siden jeg har truffet deg hakhap. Jeg ser du kjører Tuono enda?
Du har i såfall vært trofast i sykkelvalget, det skal du ha!![]()
Jeg vet du hadde en cruiser første gang jeg traff deg, men etter det har jeg inntrykk av at du alltid har kjørt Tuono?
Mener du hadde en sennespsgul en? Den var i såfall råtøff. Digget den fargen på den sykkelen. Ellers så har jeg også sansen for Tuono. Denne er vel til og med hakket vassere enn S1000R? Fin lyd i den ogsåhakhap skrev: 28 mar 2023, 12:14Definitivt, får se hvordan det ser ut litt nærmere datoen![]()
Jupp hadde en Honda Shadow de første gangene vi møttes. Er fortsatt på Tuono ja, ikke funnet meg noe jeg liker bedreBjerknez skrev: 27 mar 2023, 14:25 Jaggu meg lenge siden jeg har truffet deg hakhap. Jeg ser du kjører Tuono enda?
Du har i såfall vært trofast i sykkelvalget, det skal du ha!![]()
Jeg vet du hadde en cruiser første gang jeg traff deg, men etter det har jeg inntrykk av at du alltid har kjørt Tuono?![]()
Hadde aldri den gule, men først en hvit 2014 mod som ble byttet til en blå 2016 mod.Bjerknez skrev: 27 mar 2023, 14:25
Er denne jeg tenkte på. Lekker sak :)
Aprilia_Tuono_V4_R_India_1.jpg