Turen kan vi alltids ta etter Songkran (Thailandsk nyttår) men da er vi nære regntiden noe som gjør det litt mindre attraktivt å kjøre i fjellene. Så selv om jeg er ateist håper jeg på ett under

Legger ved ett bilde fra fjorårets tur
Takk.dypen skrev: 24 mar 2023, 16:44 Uffda … Håper det går bra og du får orden på sakene raskt. God bedring![]()
He he. det med vannkoker kommer av det at jeg liker å starte dagen med kaffe ikke alle hoteller og enkle resorter har dette på rommet så jeg har kjøpt en liten sammenleggbar sak som har kapasitet til ett par kopper. Til dette brukes flaskevann. Vann fra springen er KUN til utvortes bruk, dog skyller jeg munn med et etter tannpuss.Bjerknez skrev: 02 apr 2023, 06:16 Artig at du skriver at du skal ta med deg "minst mulig" men i samme setning skriver at du skal ha med speilrefleks, pc og VANNKOKER?![]()
Dette er et godt eksempel på hva man definerer som "minst mulig". Ikke noe galt i det selvsagt.
Noe sier meg kanskje at vannkoker er et must grunnet vannkvaliteten? At vannet må kokes først? Eller....?
Uansett artig og følge turen din/deres. Blir morosmt å se bilder![]()
Ikke at jeg har så veldig mye med det. Men er ikke dette nokså personlige opplysninger du forespør, som ikke egner seg i et forum?Bjerknez skrev: 03 apr 2023, 11:18 Av ren nyskjerrighet...
Bor du fast i Thailand? Mottar du noe som helst fra Norge i form av trygd eller andre ytelser? Skatter du til Norge?
Jeg spør fordi jeg mener det er en lov om at du ikke kan bo utenlands mer enn 6mnd. av gangen hvis du skal motta ytelser fra Norge.
Hvordan tjener du til livets opphold i Thailand? Jeg skjønner at mye er billig der, men neppe gratis vil jeg tro? :)
I utgangspunktet helt enig i det.Roargutten skrev: 03 apr 2023, 13:33Ikke at jeg har så veldig mye med det. Men er ikke dette nokså personlige opplysninger du forespør, som ikke egner seg i et forum?Bjerknez skrev: 03 apr 2023, 11:18 Av ren nyskjerrighet...
Bor du fast i Thailand? Mottar du noe som helst fra Norge i form av trygd eller andre ytelser? Skatter du til Norge?
Jeg spør fordi jeg mener det er en lov om at du ikke kan bo utenlands mer enn 6mnd. av gangen hvis du skal motta ytelser fra Norge.
Hvordan tjener du til livets opphold i Thailand? Jeg skjønner at mye er billig der, men neppe gratis vil jeg tro? :)