Joe Bar Team - Baren der alt er lov!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Joe Bar Team - Baren der alt er lov!

Legg inn av AJ »

Maschev skrev: 08 apr 2023, 17:10 Fra balkongen har jeg god utsikt til å misunne alle de som kjører forbi på motorsykkelen sin i godværet.
Den "gleden" ( ;) ) har ikke jeg. Selv ikke uten snøen, som fortsatt dominerer her jeg bor i altfor stor grad... :-|
Bor jo ganske så usentralt... Men veldig idyllisk da, her jeg bor, langt fra offentlig trafikkert vei. Og ikke minst gangavstand til barer og andre utsteder. Noe som er et savn innimellom, skal innrømmes... :redface

Brukeravatar
Maschev
Motorsykkelen din: 2021 Yamaha Tenere 700

Legg inn av Maschev »

AJ skrev: 08 apr 2023, 17:16
Maschev skrev: 08 apr 2023, 17:10 Fra balkongen har jeg god utsikt til å misunne alle de som kjører forbi på motorsykkelen sin i godværet.
Den "gleden" ( ;) ) har ikke jeg. Selv ikke uten snøen, som fortsatt dominerer her jeg bor i altfor stor grad... :-|
Bor jo ganske så usentralt... Men veldig idyllisk da, her jeg bor, langt fra offentlig trafikkert vei. Og ikke minst gangavstand til barer og andre utsteder. Noe som er et savn innimellom, skal innrømmes... :redface
Fordeler og ulemper med begge deler så klart. Gåavstand til utesteder er kjekt, men kjenner at savnet etter å kunne spille så høy musikk som jeg vil samt kunne vaske sykkelen i gården uten at noen bryr seg er stort. Kan jo alltids bygge en egen bar om man har plass nok :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Maschev skrev: 08 apr 2023, 17:45 Fordeler og ulemper med begge deler så klart. Gåavstand til utesteder er kjekt, men kjenner at savnet etter å kunne spille så høy musikk som jeg vil samt kunne vaske sykkelen i gården uten at noen bryr seg er stort. Kan jo alltids bygge en egen bar om man har plass nok :knegg
Fordelene du nevner her har jeg så absolutt her jeg bor.
Og bar kan jeg bygge både inne og ute - hvis jeg vil.
Eller i toppetasjen på garasjen :) .
Men ingen planer om det - enda... ;)

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Er i Bergen og mimrer med Onsløv! Så kom vi innom MCsiden.no og jaggu er det fortsatt liv her inne!

Fantastisk!

Er det noen gamle kjente her enda?!

Og ja, sykkel står på planen igjen, mest fordi guttungen på 13 er veldig interessert i biler og sykler så her vurderer vi å handle både lett sykkel og tung til meg! 😎

God helg godtfolk!
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

cheron skrev: 20 jul 2024, 21:44 Er i Bergen og mimrer med Onsløv! Så kom vi innom MCsiden.no og jaggu er det fortsatt liv her inne!

Fantastisk!

Og ja, sykkel står på planen igjen, mest fordi guttungen på 13 er veldig interessert i biler og sykler så her vurderer vi å handle både lett sykkel og tung til meg! 😎

God helg godtfolk!
Du verden!
Dette var et usedvanlig hyggelig innlegg å lese :D
Hils så mye til @Onsløv !
Kjører han sykkel fortsatt?

Husker fortsatt et trivelig møte med Kristian for mange år siden og turen har tok oss med over Fanafjellet :thumleft .

Og ja! selvfølgelig må du tilbake i MC-salen igjen, @cheron :twothumbs: !

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

AJ skrev: 20 jul 2024, 21:45
cheron skrev: 20 jul 2024, 21:44 Er i Bergen og mimrer med Onsløv! Så kom vi innom MCsiden.no og jaggu er det fortsatt liv her inne!

Fantastisk!

God helg godtfolk!
Du verden!
Dette var et usedvanlig hyggelig innlegg å lese :D
Hils så mye til @Onsløv !
Kjører han sykkel fortsatt?

Husker fortsatt et trivelig møte med Kristian for mange år siden og turen har tok oss med over Fanafjellet :thumleft .

Og ja! selvfølgelig må du tilbake i MC-salen igjen, @cheron :twothumbs: !
Kristian kjører fortsatt mc! Har planer om å teste Bmw'n hans i morgen før Bruce konserten. Han hilser! 😎
You'll never walk alone

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Nyter for øvrig noen beskjedne glass med denne etter grillkvelden her hjemme...:

https://www.vinmonopolet.no/Land/Argent ... p/10553506

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

cheron skrev: 20 jul 2024, 21:51 Kristian kjører fortsatt mc! Har planer om å teste Bmw'n hans i morgen før Bruce konserten. Han hilser! 😎
Han må selvfølgelig mer enn gjerne logge seg på han også på det som nå er blitt Norges største uavhengige reklamefrie forumet for norske motorsyklister :thumleft .

Og om han trenger et nytt passord er det bare å sende meg en e-post.

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

En liten pils nå for å minnes min bror som døde 21.7.23.

En liten pils nå for å glede seg til Springsteen i kveld!

En fin dag til å skape gode minner av det triste!

Skål godtfolk!
You'll never walk alone

Brukeravatar
dypen
Motorsykkelen din: R1250GSA

Legg inn av dypen »

Skål @cheron … håper det blir en god dag :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Svar