Enig. Jeg har stor tro på at FredrikE24 har ganske grei snøring på dette og kanskje bedre enn mange andre.Erik_B70 skrev: 05 apr 2023, 18:53Er ikke direkte sammenlignbart.AJ skrev:Blir kanskje lit som å helle "!bensin på bålet" når jeg trekker fram denne trådendypen skrev: 05 apr 2023, 17:53 I samme tillfelle ville jeg fulgt samme oppskrift, takker motor’n for seg er det vel ingen du kan sende krav til …...
viewtopic.php?p=360802#p360802
Skal jo selv kjøre inn en ny sykkel nå etter påske... Den fjerde fabrikknye hvor jeg gjør dette bevisst og målrettet - på min egen måte...![]()
Så får man se hvordan det blir med tanke på å få mest mulig ut av motoren, lavt og aller helst intet oljeforbruk og lang og problemfri levetid på motoren
Uansett måte og metode, lykke til med innkjøringen og må motoren lenge leve!
Vesentlig forskjell på å kjøre inn en fabrikkny sykkel der motoren har vært prøvestartet og kjørt på fabrikk .
Så vidt jeg forstår har Fredrik sin motor aldri vært startet. Da er det nok smart å følge noen prosedyrer de første milene . Mye som skal slite seg til i starten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men når det gjelder andre sykler så mener jeg sund fornuft er tingen. Kjør som du pleier, uten å overdrive. Ser ingen grunn til å overtenke dette.