Hei, jeg har en SUZUKI GSF600S hvor bensinkrana ikke lukker, så det renner bensin uansett hvilken posisjon, hvor er det mulig å få tak i en ny, om det eventuelt passer fra andre mc-sykler,
sliter også med at den ikke går rent, sliter med å starte, kan det være ugreie gassere?
takk for svar :)
SUZUKI GSF600S - lekkasje bensinkran
-
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSF600S
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: SUZUKI GSF600S
Heisan og velkommen her på MCsiden.noSvennis1990 skrev: 11 apr 2023, 20:34 Hei, jeg har en SUZUKI GSF600S hvor bensinkrana ikke lukker, så det renner bensin uansett hvilken posisjon, hvor er det mulig å få tak i en ny, om det eventuelt passer fra andre mc-sykler,
sliter også med at den ikke går rent, sliter med å starte, kan det være ugreie gassere?
takk for svar :)

Ang. bensinkrana, kan det være at det er behov for ny simmerring/gummipakning?
Vet ikke, kun et "skudd i mørket" fra meg siden jeg langt fra er noen mekaniker.
Men siden det er lekkasje så tenker jeg at dette kanskje kan være en mulig årsak?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Re: SUZUKI GSF600S - lekkasje bensinkran
Du får nok tak i ny tettinger fra enten forhandler eller en nettbutikk. Forholdsvis enkelt å fikse.