Z1A 900 og KZ900 logg
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Har ladet batteriene på begge veteranene så får vi se hva slags måling jeg får i morgen.
Sopt og brukt støvsugern på gulvet, ryddet, mont fire fester for små vinkelslipere / slipere på sveisevogna +++ i garasjen.
Lang lunsj ute på terassen med kaffe i strålende sol :)
Sopt og brukt støvsugern på gulvet, ryddet, mont fire fester for små vinkelslipere / slipere på sveisevogna +++ i garasjen.
Lang lunsj ute på terassen med kaffe i strålende sol :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Nyter det gode livet i dype velbehagelige åndedrag der altsådypen skrev: 01 apr 2023, 17:41 Har ladet batteriene på begge veteranene så får vi se hva slags måling jeg får i morgen.
Sopt og brukt støvsugern på gulvet, ryddet, mont fire fester for små vinkelslipere / slipere på sveisevogna +++ i garasjen.
Lang lunsj ute på terassen med kaffe i strålende sol :)

Veldig bra

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Har målt batteriet til Z1A’n som er fra 2017 til 12,60V og batteriet til KZ’n som var væskefylt og nytt sommer 2022 til 12,69V …
Shinet en gammel (sliter) vinkelsliper fra -80 tallet idag Metabo EW 7 125S, det som overasker mest er at ledningen er 5 meter lang … ellers funker den fortsatt fint :) Må se om jeg får kjøpt «håntak» til den som er veldig lenge siden den har vært utstyrt med :)
Apropos vinkelslipere og tilbehør så dukket det opp en god artikkel om hvilke slipeskiver, skjæreskiver, pusseskiver og stålbørste etc du bør velge til motorsykkel arbeider
https://www.bikeexif.com/how-to-choose-an-angle-grinder
Mest tid på verandaen i dag :)
Shinet en gammel (sliter) vinkelsliper fra -80 tallet idag Metabo EW 7 125S, det som overasker mest er at ledningen er 5 meter lang … ellers funker den fortsatt fint :) Må se om jeg får kjøpt «håntak» til den som er veldig lenge siden den har vært utstyrt med :)
Apropos vinkelslipere og tilbehør så dukket det opp en god artikkel om hvilke slipeskiver, skjæreskiver, pusseskiver og stålbørste etc du bør velge til motorsykkel arbeider

https://www.bikeexif.com/how-to-choose-an-angle-grinder
Mest tid på verandaen i dag :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
12.7V er vel helt innafor det vil jeg tro. Det sier selvsagt ikke noe om tilstanden til batteriet, men hvilespenningen isolert sett ser bra ut.
Prøv og starte sykkelen med multimeter tilkoblet. Er multimeteret raskt nok klarer det å vise hvor mye spenningen synker når batteriet lastes. Jeg er usikker på hva grenseverdien er med tanke på hvor lav spenningen bør gå under last vedrørende start, men det vet helt sikkert andre her inne :)
I slike tillfeller er faktisk et analogt multimeter og foretrekke. Eller evt. et oscilloscop. :)
Prøv og starte sykkelen med multimeter tilkoblet. Er multimeteret raskt nok klarer det å vise hvor mye spenningen synker når batteriet lastes. Jeg er usikker på hva grenseverdien er med tanke på hvor lav spenningen bør gå under last vedrørende start, men det vet helt sikkert andre her inne :)
I slike tillfeller er faktisk et analogt multimeter og foretrekke. Eller evt. et oscilloscop. :)
- Kjellrf
- Innlegg: 1621
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Da jeg jobbet i Tess for 20 år siden, leverte vi flere Metabo vinkelsliper til en mekanisk bedrift.dypen skrev: 02 apr 2023, 18:34 Har målt batteriet til Z1A’n som er fra 2017 til 12,60V og batteriet til KZ’n som var væskefylt og nytt sommer 2022 til 12,69V …
Shinet en gammel (sliter) vinkelsliper fra -80 tallet idag Metabo EW 7 125S, det som overasker mest er at ledningen er 5 meter lang … ellers funker den fortsatt fint :) Må se om jeg får kjøpt «håntak» til den som er veldig lenge siden den har vært utstyrt med :)
Apropos vinkelslipere og tilbehør så dukket det opp en god artikkel om hvilke slipeskiver, skjæreskiver, pusseskiver og stålbørste etc du bør velge til motorsykkel arbeider![]()
https://www.bikeexif.com/how-to-choose-an-angle-grinder
Mest tid på verandaen i dag :)
6BE1A7DA-A3C2-4027-8EE6-D85BE3BC69EC.jpeg
AEC37E77-51DB-40F4-B999-92973770DC2E.jpeg
DC2FE07C-2381-4F35-89A5-8D55C1CC030D.jpeg
42428266-2769-41C0-AE85-B30E6A67C451.jpeg
De sa det var eneste vinkelsliperen som holdt hardkjøret med flere timers drift hver dag.
Var vanlig å bytte børster hver 3. måned.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Det var god reklame for MetaboKjellrf skrev: 05 apr 2023, 21:23Da jeg jobbet i Tess for 20 år siden, leverte vi flere Metabo vinkelsliper til en mekanisk bedrift.dypen skrev: 02 apr 2023, 18:34
Shinet en gammel (sliter) vinkelsliper fra -80 tallet idag Metabo EW 7 125S, det som overasker mest er at ledningen er 5 meter lang … ellers funker den fortsatt fint :) Må se om jeg får kjøpt «håntak» til den som er veldig lenge siden den har vært utstyrt med :)
Apropos vinkelslipere og tilbehør så dukket det opp en god artikkel om hvilke slipeskiver, skjæreskiver, pusseskiver og stålbørste etc du bør velge til motorsykkel arbeider![]()
https://www.bikeexif.com/how-to-choose-an-angle-grinder
De sa det var eneste vinkelsliperen som holdt hardkjøret med flere timers drift hver dag.
Var vanlig å bytte børster hver 3. måned.

Kan ikke huske alder på min Metabo vinkelsliper men den har vært i bruk på verksted, har brukt den i forbindelse med oppussing av leilighet hvor jeg blant annet skjærte større døråpninger i betong og nå har den vært her i garasjen siden 2015 men like god :) Ønsker å ha en 125mm vinkelsliper til hvert verktøy, stålbørste, fiberskive, skjæreskive osv
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- HeHy
- Innlegg: 508
- Registrert: 07 okt 2015, 16:05
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
- Bosted: Kristiansand
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Kan skrive under på at metabos vinkelslipere fortsatt er bra, men det er 2 forskjellige serier. Billigserien er laget i Kina og er av lav kvalitet. Dyre proffserien fra 1250W? og oppover (125mm/5") opp til 1700W er av god kvalitet.
På jobb har vi brukt Metabo i mange år i industrien og de har holdt gjennom mye misbruk. Der bruker vi mye 1700W versjonen med quickstop på under 2 sekunder pga sikkerhet. Eneste jeg sliter ut på de er mutteren som er tool less for å bytte skiver.
For sveiserne våre som bruker mye 7" så sliter de hardere på maskinene og må bytte ut litt oftere.
Har selv 3 stykker Metabo maskiner hjemme, 1 på 1500W og 2 på 1350W for å slippe å bytte skive så ofte.
På jobb har vi brukt Metabo i mange år i industrien og de har holdt gjennom mye misbruk. Der bruker vi mye 1700W versjonen med quickstop på under 2 sekunder pga sikkerhet. Eneste jeg sliter ut på de er mutteren som er tool less for å bytte skiver.
For sveiserne våre som bruker mye 7" så sliter de hardere på maskinene og må bytte ut litt oftere.
Har selv 3 stykker Metabo maskiner hjemme, 1 på 1500W og 2 på 1350W for å slippe å bytte skive så ofte.
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Styrelås på plass da det ikke har vært der på en stund …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Bytter fra lavt til høyt styre som var levert på alle Europa modeller, alt går om hverandre utenom to gassvire som er kjøpt. Mulig det har vært høyt styre på sykkel’n tidligre.
Montert dren slanger på alle fire gasserne, to nye lufteslanger på gasserne med nye slangefester og klemmer.
Demontert, renset, lakkert og overhalt brems foran som bilder viser.
Demontert eksos igjen, demontert klokker, tenningslås med brakett, hovedlykt og deler av el anlegget.
Er i ferd med å plukke ned fronten for å se over alt inklusiv gaffelbeina. Har kjøpt nye Bridgestone dekk som går på under montering.
I og med eksosen er demontert er saksejekken på plass så kan bakparten demonteres uavhengig av front for ny el kit til bakenden, nytt kjede med drev går på, må se over felgene om det er nødvendig å gjøre noe utenom polering før nye dekk blir montert.
Montert dren slanger på alle fire gasserne, to nye lufteslanger på gasserne med nye slangefester og klemmer.
Demontert, renset, lakkert og overhalt brems foran som bilder viser.
Demontert eksos igjen, demontert klokker, tenningslås med brakett, hovedlykt og deler av el anlegget.
Er i ferd med å plukke ned fronten for å se over alt inklusiv gaffelbeina. Har kjøpt nye Bridgestone dekk som går på under montering.
I og med eksosen er demontert er saksejekken på plass så kan bakparten demonteres uavhengig av front for ny el kit til bakenden, nytt kjede med drev går på, må se over felgene om det er nødvendig å gjøre noe utenom polering før nye dekk blir montert.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Svært imponerende arbeid du legger ned Dypen :)
Moro og følge tråden din
Moro og følge tråden din

- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Helt enig med @ToalmarToalmar skrev: 12 apr 2023, 21:23 Svært imponerende arbeid du legger ned Dypen :)
Moro og følge tråden din![]()

Også ser jeg fram til genuin- og nyretroklassiker-tur med @dypen i løpet av de hektiske MC-sesongmånedene vi har foran oss.
Vet jeg har nevnt det før, men skader neppe noen å gjenta det igjen :):
Rundkiosken på Gjøvik og en grilltur til Solbergfoss, kanskje?
Og kanskje også en onsdagstrefftur til Vormsund?
Mange muligheter.
Eller mer korrekt, bare muligheter

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Når du skrur på gamle kjøretøy dukker det opp ting som ikke er så bra, har ikke delt mye av det hvis jeg i det hele har delt noe. Manglende vedlikehold er ting som går igjen, slitasje defekter skade på enkelte deler komponenter men også tidligre reparasjoner av tvilsom karakter hvor det ikke er montert riktig. Det mangler, skruer, skiver, klips, slangeklemmer, pakninger, for korte / lange skruer, montert med defekte deler, pakninger og foringer er feil montert. Ja lista blir lang, noen ganger føles det som hele sykkeln har vært demontert hvor alle deler og skruer legges i sandkassa også får du barnehagen til å hekte det sammen. KZ’n var det ikke mye av det siste jeg nevner, den var gammel og brukt med behov for service og bytte av slitedeler med shining. Det er Z1A’n som ble kjøpt i «god bruksstand» som av og til frustrerer men litt min skyld også når du har tillit til selger og flere sykler er blitt solgt foran nesen på deg tidligre.
Første bilde er av bremsevæska på forbrems i dag, andre bilde viser bunnpanna etter demontering og siste bilde viser oljesil på oljepumpa.
Første bilde er av bremsevæska på forbrems i dag, andre bilde viser bunnpanna etter demontering og siste bilde viser oljesil på oljepumpa.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Takker og bukker @Toalmar og @AJ :)
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Mere kvalitetstid i garasjen :) Demontert litt samt vask av deler som tar tid og fått vrengt av bakdekket.
Her var atter en finurlig ny vri som dukket opp ved demontering av kjede, kjedelåsen er «sikra» med sort Sikafleks og ståltråd …
Her var atter en finurlig ny vri som dukket opp ved demontering av kjede, kjedelåsen er «sikra» med sort Sikafleks og ståltråd …

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1679
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4


Det anbefales vel lås med klink også på alt over 520 kjede.