For egen er jeg betalende medlem i enkelte interesseorganisasjoner først og fremst fordi jeg støtter
saken uten tanke på rabattfordeler og andre medlemsfordeler.
Har unntaksvis vært medlem i foreninger og organisasjoner hvor jeg har engasjert meg aktivt i f.eks. styret og andre aktiviteter i foreningens regi, som stands, arrangementer osv.
Sånn sett jeg forstår jeg mange som er NAF medlemmer og som altså er
aktive medlemmer.
Prøvde selv da engasjerte NAF folk startet egen lokalavd. her jeg bor. Med engasjerte folk på stands på de mange motordagene som arrangeres her I distriktet og invitasjon til ukentlige fellesturer, sosiale sammenkomster og kjørekursdager.
Men så ble det færre og færre som fattet interesse for NAF"klubben". Dermed ble den nedlagt...
Så er det slik at det funker langt bedre andre steder. Og det er selvfølgelig veldig bra

.
Og så til slutt, igjen for egen del, så opplever jeg at NAF som medlemsorganisasjon ikke lenger er
nok "på ballen" i forhold til bil- og MCeiere flest her I landet, men i stedet blitt en organisasjon som eksisterer for sin egen del. Altså som en arbeidsplass hvor det viktigste er å opprettholde disse.