Ba forhandler sette opp time til førstegangservice i slutten av denne uka eller begynnelsen av neste.
Artig og ganske annerledes sykkel dette, enn KTM 1290 SA S, helt klart.
Ingen racer, men heller ingen sinke i trafikken

Og youtubere og andre som mener å vite at man må gire ned et par hakk fra 6. giret for å gjøre sikre forbikjøringer med en V7 850 i lovlige norske hastigheter, kan vel strengt tatt ta seg en bolle

Like uproblematisk å gjøre dette med denne som det er med KTM 390 Duke :) .
V7'ern har også en utrolig smidig girkasse. Fra fjerde gir er det helt uproblematisk å "quickshifte" opp til sjette og ned igjen. Merker knapt at man girer opp og ned på disse girene uten kløtching. Altså ingen ulyder og ingen nykking i drivlinja.
Jeg kjenner meg heller ikke igjen blant de som påstår det er problematisk å finne fri - N - på denne sykkelen. Funker helt fint for meg.
Blir noen litt lengre turer i distriktet resten av uka :) .
Men må vel også sesongstarte 1290'en også, tenker jeg... Blir nok en luftetur med den også i morgen.