Litt om meg:
Thomas på 40 fra solbyen Sarpsborg (som det sies), samboer og 2 barn. Jobber som trikker ved en hjørnesteinsbedrift i Sarpsborg og trives godt med det.
Mc:
Ble med på bølgen i 2016 da svoger og jeg bestemte oss for at vi var voksne nok til å ta lappen klasse A, og kjøpte oss hver vår
Honda VFR (98 og 99 modell). For min del ble den kjøpt etter tips fra en kompis som både hadde kjørt og skrudd på denne.
Fant etterhvert ut at den ikke passet min kropp, ble av en grunn veldig stiv og øm i nakken etter en times tid, så jeg tenkte at en mer oppreist sykkel ville passe bedre,og denne gangen kunne jeg teste før kjøp.
Landet på en kawasaki Versys 1000, dette var en god sykkel, med den beste salen jeg har sittet på. Samt at samboer kunne sitte bedre på denne enn VFR. Passasjer var jo ikke like moro, så ho tok lappen selv

Lite langkjøring med denne gjorde at jeg så behovet for en litt mer letthåndterlig sykkel nærmet seg.
Yamaha Tracer 900 stod snart i garasjen, knallfin sykkel på alle måter, letthåndterlig, kvikk, god sittestilling, litt vond sal(ble utbedret med en sal fra sergeant England )
Så med samboer med egen sykkel og mange(!) på jobb som kjøpte sykkel ble det mer tur kjøring igjen.
Da stod det jaggu meg en africa twin i garasjen. Var kjempefornøyd med denne, helt til jeg en dag var nede på den lokale mc sjappa og midt i rommet stod en tiger 1200 Xca.
Gikk som det måtte det, og nå tenkte jeg at nå var jeg fornøyd, følte meg på en måte hjemme på den. Fine 2 år på den før jeg igjen var nede på mc sjappa. (Har en kompis som jobbet der). Han fortalte om den nye tiger, men jeg var fornøyd så tenkte ikke mer på det. Ikke før jeg var nede på service eller hva jeg skulle, da hadde han selvfølgelig den nye tiger og mer eller mindre frivillig så lå kjøreseddel der og prøveskilter satt på så da bar det ut med den, og igjen, det ble jo handel.
Så nå satser jeg på at jeg er happy med tiger’n i flere år.
Det var litt mye om meg, så satser jeg på at bloggen oppdateres etterhvert