Grattis med ny sykkel i vertfall

Ante meg...Domino skrev: 29 apr 2023, 15:37 Dette er en 2011 Tiger 800. Her er noen bilder fra selgers annonse:
Koffertene gjør sykkelen en god del bredere, men jeg kommer bare til å ha dem på når jeg trenger dem. Og med toppboks slipper jeg å kjøre med tankveska på til daglig også.
Godt tips, @rasterraster skrev: 30 apr 2023, 19:41 Hei og gratulerer! Et tips, for første turen med mitt exped ble kald, fordi det meste av dun hadde samlet seg i enden og jeg glemte å "riste" opp underlaget først så dunen fordeler seg jevnt rundt. Det bør heller ikke lagres lenge hardt sammenpakket.. Men supert underlag, veldig glad for den ekstra bredden:)
Dette var jo bare konstantering av , fakta... stå på B.. kanskje det bli fler i Fredrikstad.Bjerknez skrev:Siden jeg valgte og bosette meg i Fredrikstad så kan jeg nå oppleve tørre fine veier i flott vårvær hele uken ser det ut til. Dem som bor nord for oslo, not so mutch
Fort gjort å krenke noen her innerolf-arne skrev: 01 mai 2023, 20:03Dette var jo bare konstantering av , fakta... stå på B.. kanskje det bli fler i Fredrikstad.Bjerknez skrev:Siden jeg valgte og bosette meg i Fredrikstad så kan jeg nå oppleve tørre fine veier i flott vårvær hele uken ser det ut til. Dem som bor nord for oslo, not so mutch
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Gratulerer så masse med Tiger'n, så gjenstår det bare å putte en Tiger på tanken.Domino skrev:Det skal bli! Jeg kommer uansett til å ta det rolig i begynnelsen, siden det må kombineres med "rustløsing".
Apropo tiger på tanken, husker de reklamene der :)rolf-arne skrev: 01 mai 2023, 20:11Gratulerer så masse med Tiger'n, så gjenstår det bare å putte en Tiger på tanken.Domino skrev:Det skal bli! Jeg kommer uansett til å ta det rolig i begynnelsen, siden det må kombineres med "rustløsing".
Å dra på tur.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk