Vi prøvde og koble oss sammen med Cardo connect appen. Helt steike umulig. Vi trykket frem og tilbake og brukte den manuelle funksjonen etter å ha lest bruksannvisning og plutselig var vi koblet sammen. Når vi skulle kjøre så datt en av oss ut og da var det av syklene igjen. Vi fikk dem koblet sammen igjen men ikke via app og det fungerte en stund, men så skulle han stoppe og stramme den gule vesten og jeg stoppet 500 meter lenger borrtenfor på en busslomme og da datt han ut igjen.xavi0n skrev: 23 apr 2023, 14:33 Jeg har en cardo, kan være litt prakk å sette opp, men etter det har den funket perfekt. Intercom koblet seg til selv om du mister kontakt, å det er overraskende lang rekkevidde.
Har en cardo packtalk med jbl høytalere, funker greit til musikk og tale med ørepropper i
Vi prøvde en siste gang og etter mye knot og en del tilfeldigheter så fikk vi koblet sammen igjen og det funket. Da sa jeg bare at vi kjører til Høk. Kutter den ut igjen så deiter vi i det å bare kjører videre.
Vel fremme på Høk var jeg feddup på hele greia. Vi ringte isteden og det funket utmerket.
Jeg har også prøvd min forrige Cardo med et tidligere medlem her inne. Der var forsinkelsen vedrørende aktivering et større problem. Jeg hørte ikke de første ordene han sa og ikke han demførste ordene mine heller så jeg måtte repetere meg selv eller evt. si et rubish ord før jeg sa det jeg skulle.
Ganske tåpelige greier spør du meg. Tenk deg å være med i en gruppe med opp til 10 personer og bruke slike samt styre disse samtalene. Grøss og gru.
Hvis andre får det til så er det bra. Jeg bruker dem kun til musikk uansett og dårlig nok det.