Hadde knallsol hele avreisedagen den 25. mai i fjor, og våkna til tykk tåke oppi stigen dagen etter

Det ble selvsagt en fin tur likevel. Minimalt med trafikk i de traktene der, og jeg hadde omtrent hele Trollstigen bare for meg og KTMen.
Lensmannsgården i Innfjorden har fine hytter. Hadde i fjor og har i år ogsåRonning skrev: 18 mai 2018, 11:36 Noen som vet av fine overnattingssteder (ikke telt) nær Åndalsnes? Vurderer tur neste helg.
Kunne godt tenkt meg en tur. Meeen... litt langt unna og litt for dårlig vær...
Vi har perfekt mc vær her nå. YR.no melder om 16 grader og skyfri himmel i Rauma kommune.AJ skrev: 21 mai 2021, 09:09
God tur til de som skal!
Det er IKKE for langt - så neste år om ikke noe annet kommer på så sees vi der på åpninga av Trollstigen , vær takles med gode klær og godt humør. Man bare innbille seg at det blir straks godt vær.Audi Mannen skrev: 21 mai 2021, 09:52Vi har perfekt mc vær her nå. YR.no melder om 16 grader og skyfri himmel i Rauma kommune.AJ skrev: 21 mai 2021, 09:09
God tur til de som skal!
Bilder Stian! Det er påkrevetAudi Mannen skrev:Da tar jeg helg nå kl 11.30, kommer meg hjem til kjøreklær og sykkel.... Trollstigen here I come.
God helg alle mann.
MøkkamannAudi Mannen skrev: 21 mai 2021, 11:27 Da tar jeg helg nå kl 11.30, kommer meg hjem til kjøreklær og sykkel.... Trollstigen here I come.
God helg alle mann.
God tur og god helgAudi Mannen skrev: 21 mai 2021, 11:27 Da tar jeg helg nå kl 11.30, kommer meg hjem til kjøreklær og sykkel.... Trollstigen here I come.
God helg alle mann.
Hadde jeg hatt noe annet enn passaten å kjøre med så...
Ja du er heldig som får ha herligheta for dæ sjøl. Men dess fler bilda, som dette, jeg får se så blir arbeidsløata påtrengende til å gå i garasjen , litt arbeid så kan også jeg delta i din/deres forunderlige verden av opplevelser.Audi Mannen skrev: 21 mai 2021, 18:14 Trollstigen leverte.... forventa mye trafikk,men fikk turen opp og ned alene på veien og kommenterer ikke mere rundt det.
De som har tenkt seg en tur i løpet av helga vil nok få det trangt.
16 grader nede i lavlandet og 3,5 grader på toppen. Ikke varmt men friskt.
Ut fra egen erfaring besøkes og kjøres Trollstigen best på sen ettermiddag etter at all turisttrafikken har slått seg til rodypen skrev: 25 mai 2023, 19:23 Det ble vist mc førere fra åpningen av Trollstigen på TV2 nyhetene i kveld :)
Fristet ikke meg heller. Skarve 6 grader nå, og det har ikke vært noe særlig bedre tidligere i dag heller.Audi Mannen skrev: 25 mai 2023, 12:57 Da er Trollstigen åpnet, blir ikke tur på meg i år på åpningsdagen siden været minner mer om høst enn vår og det regner stort sett vannrett. Sørgelig vær vi har for tiden.
Var der i midten av juni i forfjor, da var det ganske stille der, både på veien og ved/inne i kaféen, men vil tro at kort etter og godt ut i august så er det høyt trykk der.kjellv skrev: 25 mai 2023, 20:34Fristet ikke meg heller. Skarve 6 grader nå, og det har ikke vært noe særlig bedre tidligere i dag heller.Audi Mannen skrev: 25 mai 2023, 12:57 Da er Trollstigen åpnet, blir ikke tur på meg i år på åpningsdagen siden været minner mer om høst enn vår og det regner stort sett vannrett. Sørgelig vær vi har for tiden.
I fjor var jeg ikke oppe der i det hele tatt. Ikke bare pga været, men det var visst ikke engang softis å få kjøpt der. Hvorfor skal man da ta seg bryet..
Det er for øvrig sagt at kafeen kommer ikke til å åpne denne sommeren heller. Skadene etter snøraset i fjor vinter er visst ennå ikke reparert.