Kjøp sykkelen til fruen, og spander blomster attpå.dypen skrev:Kjøp blomster til fruen og HD til deg selv
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Kjøp sykkelen til fruen, og spander blomster attpå.dypen skrev:Kjøp blomster til fruen og HD til deg selv
Der er jeg helt enig med deg vedr dempere, veskefester og skiltfeste som er både best og ser best ut i linje med sykkel’n :)Jompa skrev: 25 jun 2023, 00:42 Bakdemper er jeg litt usikker på, skal prøve å fjerne rust fra fjærene.
Men kommer ikke til å legge mye arbeid i demperne, da blir det heller å kjøpe nye
Festene for sidevesker skal vekk, veskene er uansett kastet.
Ser også etter et "vanlig^ skiltfeste. Det sidemonterte festet er stygt, krommen er begynt å flakne av.
Dessuten er det upraktisk, lett å sparke borti når man setter seg på sykkelen.
Gratulerer med sykkel til fruen, og mer jobb til deg...dypen skrev: 25 jun 2023, 09:19Der er jeg helt enig med deg vedr dempere, veskefester og skiltfeste som er både best og ser best ut i linje med sykkel’n :)Jompa skrev: 25 jun 2023, 00:42 Bakdemper er jeg litt usikker på, skal prøve å fjerne rust fra fjærene.
Men kommer ikke til å legge mye arbeid i demperne, da blir det heller å kjøpe nye
Festene for sidevesker skal vekk, veskene er uansett kastet.
Ser også etter et "vanlig^ skiltfeste. Det sidemonterte festet er stygt, krommen er begynt å flakne av.
Dessuten er det upraktisk, lett å sparke borti når man setter seg på sykkelen.