Slike kjemisk metall produkter funker nok fint det, dersom dere fikk rengjort det skikkelig for oljerester først. Tror ikke du skal bekymre deg for det. Jeg har sett flere tilfeller der dette er gjort på clutch- og generatordeksler som nødrep når de har hatt et uhell f.eks på langtur. Dette holder nok til du velger å bytte ut dekslet til et nytt, eller lar være.. Uansett vil oljelekkasjen være liten, og du vil se hvor den er og kan rengjøre og legge på mer. Se etter selv når oljen/motoren er blitt varm.iris skrev:Er Hestmann motor som skal reparere, If velgte dem pga de var nærmere. Snellingen var eksempel fordi jeg kun har brukt Snellingen for tidligere service og bestilling av deler.kjellv skrev: 16 jun 2023, 21:34 Men nok om det. Hvis den beste løsningen er å la Snellingen reparere sykkelen, så tar du toget fra Bergen for å hente den så gjør du det. Jeg vet ikke helt hva som er problemet med clutchdekselet, men dette må da Snellingen klare å ordne ut med før du henter den.
Clutchdeksel fikk hairline crack der man skrur in oljeplugg, som vi fikset med jb-weld, men aldri fikk teste (sykkelen var forsøkt stjelet natten før vi skulle fylle på med olje og teste fiksen). Hvis verksted skulle fikse det ville de nok bare bestille ny clutchdeksel som ville koste en haug med penger jeg ikke har...
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk