Da var det ny lørdag, fremdrift joda..og lørdagen er knapt begynt...
Har vært noen dager med regn, så ser frem til dagen i dag som startet med sol...ja det har no vært sol hele natta med .
Men fanden heller man er ikke i 20 åran, da man var våken så lenge det var lyst...no er jeg glad for å ha sovet sammenhengende fra 11 i gårkveld til 630 i morges...
Frokost,medisin , blod analyse er unnagjort- så nå er det bare arbeide,, arbeid og atter arbeid...
Nja en kaffetår og MC-siden blir det tid til...
Ja bildene forteller resten om bygg...
Men så til august å planlegging, jeg er blitt i så god form at jeg tenker å ta en ekte MC tur i høst også... og lar Sprinter være hjemme...
Da var jo valgets kval, pan european eller cbx- foreløpig så ser det ut som arbeidshesten og lappeteppet blir valget...
Det er den,det jeg er vant med- så får veterantreffet bli med nesten veteran...og heller nyte andres sykler....
Nei no må kaffen slukes å forskaling begynne..

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..