Kawasaki Zx6r 1996 - fusking og "hosteanfall" i 3. og 4. gir...
Re: Kawasaki Zx6r 1996 - fusking og "hosteanfall" i 3. og 4. gir...
På min 900 er det veldig viktig at slangene til den ekstra lufte "trompeten" er på eller er hele, ellers går den knaptnåkk 60-70
98 Kawasaki ZX-9R
Hei sann alle sammen tusen takk for alle tips å forslag
setter utrolig stor pris på det
Du som nevnte membran der trur jeg skal sjekke jah for ser at 2 av skruene der er skrudd med feil trekker så er ikke spor til stjerna igjen så der kan det ligge noe jah
Har bytta bensin slanger, sitter originalt luft filter den får greit med bensin fra tanken å via av å på krana. Pluggene ser bra ut så står egentelig igjen med membran eller det at bensin pumpa er gåen at jeg kjører bensin rett fra tanken til forgasseran regner med d har en grei innvirkning også.?
har ikke sjekka injektorer men sjekker de i samme slengen som jeg sjekker membrane
Sier ifra når jeg har fått sjekka disse tinga
Hvor lenge den blei satt bort veit jeg ikke, en kar i 30-åra som hadde den i Oslo å sa han ikke brukte den så mye derfor han solgte den også.
Du som nevnte membran der trur jeg skal sjekke jah for ser at 2 av skruene der er skrudd med feil trekker så er ikke spor til stjerna igjen så der kan det ligge noe jah
Har bytta bensin slanger, sitter originalt luft filter den får greit med bensin fra tanken å via av å på krana. Pluggene ser bra ut så står egentelig igjen med membran eller det at bensin pumpa er gåen at jeg kjører bensin rett fra tanken til forgasseran regner med d har en grei innvirkning også.?
Sier ifra når jeg har fått sjekka disse tinga
Hvor lenge den blei satt bort veit jeg ikke, en kar i 30-åra som hadde den i Oslo å sa han ikke brukte den så mye derfor han solgte den også.
Hvem ekstra lufte trompet mener du?
Da går syklen som den skal igjen
hva den som sitter bak luft filter boksen den vacum fuel greia som går til luft filter å gasseran som hva satt på motsatt vei av som den skal stå
så han jeg kjøpte den av må ha tukla litt bak der og ikke huska hva som hva rette veien
men greit å vite da
Tusen hjertelig takk til alle sammen med tips
skjer d noe igjen skal jeg følge tipsa deres 
Tusen hjertelig takk til alle sammen med tips
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Andre88 skrev: 29 jul 2023, 22:07 Da går syklen som den skal igjenhva den som sitter bak luft filter boksen den vacum fuel greia som går til luft filter å gasseran som hva satt på motsatt vei av som den skal stå
så han jeg kjøpte den av må ha tukla litt bak der og ikke huska hva som hva rette veien
men greit å vite da
![]()
Tusen hjertelig takk til alle sammen med tipsskjer d noe igjen skal jeg følge tipsa deres
![]()

Da er det bare å tute og kjøre

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Å jada har blitt mye tuting å kjøring de siste dagene jah
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Flott sykkel, har hatt ny 96 + 97 (dog min søster sin, men stod i mitt navn pga alder + bonus...).
Husk at ventilene skal sjekkes hver 12.000km, det er ofte oversett, ellers lite tull med de.
Husk at ventilene skal sjekkes hver 12.000km, det er ofte oversett, ellers lite tull med de.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Okei det er greit å vite
Ja nå er det inne noe tull med den, den går som den skal å ingen problemer
å kun godt 25 000km
Men kommer til å legge den ut til salg nå. 600cc er ikke no for meg gitt
har bare hatt 900-1000cc så kommer nok til å anskaffe meg det igjen heller
Ja nå er det inne noe tull med den, den går som den skal å ingen problemer
Men kommer til å legge den ut til salg nå. 600cc er ikke no for meg gitt