Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Det var synd...kjellv skrev: 14 aug 2023, 22:22Blir nok ikke forumtreff på meg i år dessverre. Da blir det igjen bare du og AJ som fortsetter en ubrutt rekke siden 2017Tore L skrev:Hei KjellV - kjør forsiktig når du er på grus :) Når og hvor kommer du inn i Norge igjen for å dra på mcsiden treff?
Kjørte inn i Sverige gjennom Lierne, og møtte regnet rett før Gaddede. Vi tok et rådsmøte, hadde valget å slå oss til ro i Gaddede i ei hytte i natt mens vi ventet på at regnet skulle passere, eller kjøre sørover i ytterkant av regnet.rolf-arne skrev:Kommet langt, hvordan er været, hva hva hva????
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Tore L skrev: 15 aug 2023, 18:34 Da er det bare å følge E45 ned til Torsby, E16 til Kongsvinger og så strake veien til Telemark - ser ikke problemet jeg :)
På tre daga, da kan vi være på Sicilia.... har dem ikke motor, e det trøsykkel dem bruke.??Tore L skrev:Så lenge grusveiene fører dere sørover er det greit, dere har jo 3 dager på dere :)
rolf-arne skrev: 15 aug 2023, 19:42På tre daga, da kan vi være på Sicilia.... har dem ikke motor, e det trøsykkel dem bruke.??Tore L skrev:Så lenge grusveiene fører dere sørover er det greit, dere har jo 3 dager på dere :)