
Honda CBR1000F
Honda CBR1000F
La oss få litt info og bilder av Honda CBR1000F du har eller har hatt, mods, plusser - minuser etc … Jeg vet @greina og @mekkern her inne har hver sin CBR1000F men det er sikker flere 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 21 aug 2023, 12:26, redigert 1 gang totalt.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Honda CBR1000F
I følge wiki er:
Honda CBR1000F - buying used, link:
https://www.bikesales.com.au/editorial/ ... sed-14248/
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000FHonda CBR1000F is a sport touring motorcycle, part of the CBR series manufactured by Honda from 1987 to 1996 in the United States and from 1987 to 1999 in the rest of the world. It is powered by a liquid-cooled, DOHC, 998 cc (60.9 cu in), 16-valve inline-four engine. The CBR1000F, along with the CBR750F and CBR600F, was Honda's first inline four-cylinder, fully-faired sport bike.
Honda CBR1000F - buying used, link:
https://www.bikesales.com.au/editorial/ ... sed-14248/
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Honda CBR1000F
Vurderte en sånn da jeg skulle handle. Sprek sykkel. Men måtte nesten ha en BMW.
Re: Honda CBR1000F
Det er en sykkel som har noen år på baken men det finnes veldig fine eksemplarer der ute.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 160
- Registrert: 12 jun 2021, 20:40
- Motorsykkelen din: Honda CBR1000F, Honda Africa Twin
- Bosted: Ullensaker
Re: Honda CBR1000F
Det stemmer at jeg har en CBR, @dypen. Det er en 1995 modell som jeg har hatt siden 2003. Jeg husker ikke nøyaktig km.stand da jeg kjøpte den, men tror det var rundt 35000. Nå er km.stand ca 87000.
Jeg har ikke gjort annet en vanlig vedlikehold, bortsett fra at jeg kosta på den ny bakdemper i 2021. Rett etterpå kjøpte jeg Africa Twin, så Cbr’n har blitt brukt altfor lite de siste par årene. Driftssikre sykler, jeg har ikke hatt problemer av noe slag den tiden jeg har hatt den, heller ikke merkbart oljeforbruk.
1. utgaven (1987-1989 (?)) hadde betegnelsen SC21, og senere etter en facelift fikk den betegnelsen SC24 frem til den gikk ut av produksjon hvis jeg husker rett. Andre får evt korrigere.
Jeg har ikke gjort annet en vanlig vedlikehold, bortsett fra at jeg kosta på den ny bakdemper i 2021. Rett etterpå kjøpte jeg Africa Twin, så Cbr’n har blitt brukt altfor lite de siste par årene. Driftssikre sykler, jeg har ikke hatt problemer av noe slag den tiden jeg har hatt den, heller ikke merkbart oljeforbruk.
1. utgaven (1987-1989 (?)) hadde betegnelsen SC21, og senere etter en facelift fikk den betegnelsen SC24 frem til den gikk ut av produksjon hvis jeg husker rett. Andre får evt korrigere.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Honda CBR1000F
Høres veldig bra ut, lite problemer selv om alderen er der ja
Original eksos også, mener jeg har lest att eksosen på disse kan være godt angrepet av rust etter mange år så da er det alternative potter å få kjøpt og gjerne i krom som sikker heller ikke er skjemmende. Har sett noen bilder av alternative anlegg. Styreforhøyer er også populært på disse for å få løfta overkroppen under kjøring. Lykke til med en flott sykkel som i dag er oppnåelig for alle som måtte ha interesse :)

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Honda CBR1000F
Min er en -88 sc21. ca 130000km.
Montert en laser eksospotte fra TDM900 da OEM er litt skranglete inni-plugget bare ene utløpet fra collector.
Montert "Mini-MX" cross styre med egne styrefester på styrekrone for mer oppreist stilling og fjærnet noe på kåpe ved vindskjerm for klaring til styre.Og en PDoiler som smører kjedet med gearolje(nå 50000km med biltemas 530FB kjede)
Skal nå montere nye Pilot road 6 for avreise til ny uke i alpene med base i Italia-3 turen med denne.
Denne blir ikke "spart" på turene da jeg kjører sammen med en gjeng med MT10-hayabusa-K1300s-zzr1400-GS1250-Mulitstrada-Ktm1290SA og slikt som ikke sparer utstyret.
men en del gnistsprut innimellom da denne ikke har samme bakkeklaring som nyere sykler-fordelen med lang sykkel er at man kan maxe ut av de krappe svingene uten at den drar på hjulet-Men også litt pga førervekt.
ca 2 dl olje på ei uke med autobahn og en del "UP fengslende" kjøring.
Dog lite bilder av "tursliteren"
Montert en laser eksospotte fra TDM900 da OEM er litt skranglete inni-plugget bare ene utløpet fra collector.
Montert "Mini-MX" cross styre med egne styrefester på styrekrone for mer oppreist stilling og fjærnet noe på kåpe ved vindskjerm for klaring til styre.Og en PDoiler som smører kjedet med gearolje(nå 50000km med biltemas 530FB kjede)
Skal nå montere nye Pilot road 6 for avreise til ny uke i alpene med base i Italia-3 turen med denne.
Denne blir ikke "spart" på turene da jeg kjører sammen med en gjeng med MT10-hayabusa-K1300s-zzr1400-GS1250-Mulitstrada-Ktm1290SA og slikt som ikke sparer utstyret.
men en del gnistsprut innimellom da denne ikke har samme bakkeklaring som nyere sykler-fordelen med lang sykkel er at man kan maxe ut av de krappe svingene uten at den drar på hjulet-Men også litt pga førervekt.

ca 2 dl olje på ei uke med autobahn og en del "UP fengslende" kjøring.
Dog lite bilder av "tursliteren"
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Honda CBR1000F
Du har noen bra enkle «mods» der, styreforhøyer, eksos, holder med koffert, automatisk kjedesmøring og selvfølgelig hjelper det att sykkel er vedlikeholdt med service og nye dekk. Du gjør akkurat det samme med din sykkel i «budget» klassen som de andre du kjører sammen med som har sykler til 5 - 6 ganger prisen av din. Imponerende @mekkern og god tur nedover til Italia 
Du nevner god lengde på sykkel’n slik att man kan ha maks skyv ut av svingene uten at den drar på bakhjulet. Lengden er også nevnt som positiv’t eller fordel i artikkel jeg linket til over her. Har sansen for disse syklene :)

Du nevner god lengde på sykkel’n slik att man kan ha maks skyv ut av svingene uten at den drar på bakhjulet. Lengden er også nevnt som positiv’t eller fordel i artikkel jeg linket til over her. Har sansen for disse syklene :)
ON THE ROAD
The CBR is a big motorbike in the old style of long and stable; it feels big because it is big. This translates into a roomy ride that allows the more generously proportioned among us to enjoy the scenery rather than worry about how to relieve the pressure spots. It's also very kind to pillions, having a decent seat, low footrests and a grab rail.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 98
- Registrert: 31 jan 2020, 16:31
- Motorsykkelen din: Suzuki dl 1000 2019.
- Bosted: Sira. Flekkefjord
Re: Honda CBR1000F
Jeg har og en, fra 1987. Min første (store) sykkel. Kjøpte den i 2015 med 58000 på telleren. Nå er det vell ca 71000km aldrig problemer med denne tigt og fin. Litt lyd i kamkjedet til tider, så må kanskje se på dette en gang, men siden jeg har litt flere på stallen så går denne desverre bar 100mil i året, artig sykkel. Men synes den er litt vanskelig på småveier med krappe svinger, vertfall med mine ferdigheter
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Suzuki dl 1000 v strom 2019.
Honda cbr 1000 f 1987.
Suzuki dr650 1993.
Kawasaki kle 500 2002.
Honda cbr 1000 f 1987.
Suzuki dr650 1993.
Kawasaki kle 500 2002.
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Honda CBR1000F
det er ofte ikke kamkjedestrammeren men fremre skinne som skrangler litt på lave turtall-fant dette ut etter ha skiftet strammeren.strammeren funker bra hvis en ikke slurver med oljetype og intervall.
Denne glideren ligger i et hakk i sylinderen og holdes av toppen. laget litt lyd i over 50000km men ikke endret seg så jeg driter i den.Men du kan også sjekke strammeren på balanseakselen-løsne vri mot klokka til det stopper og så en markering tilbake.-sitter på høyre side nede ved veivaksel.

Justerer ventiler på hver ca25000km.
Stillskruer så ikke like stabile som shim.
Denne glideren ligger i et hakk i sylinderen og holdes av toppen. laget litt lyd i over 50000km men ikke endret seg så jeg driter i den.Men du kan også sjekke strammeren på balanseakselen-løsne vri mot klokka til det stopper og så en markering tilbake.-sitter på høyre side nede ved veivaksel.

Justerer ventiler på hver ca25000km.
Stillskruer så ikke like stabile som shim.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Honda CBR1000F
Se der ja, en fornøyd eier til med CBR1000FOmdal skrev: 22 aug 2023, 00:05 Jeg har og en, fra 1987. Min første (store) sykkel. Kjøpte den i 2015 med 58000 på telleren. Nå er det vell ca 71000km aldrig problemer med denne tigt og fin. Litt lyd i kamkjedet til tider, så må kanskje se på dette en gang, men siden jeg har litt flere på stallen så går denne desverre bar 100mil i året, artig sykkel. Men synes den er litt vanskelig på småveier med krappe svinger, vertfall med mine ferdigheter![]()

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Honda CBR1000F
Alle CBR1000F eiere eller de som eventuelt måtte vurdere å kjøpe en må få med seg dine erfaringer og råd hermekkern skrev: 22 aug 2023, 00:28 det er ofte ikke kamkjedestrammeren men fremre skinne som skrangler litt på lave turtall-fant dette ut etter ha skiftet strammeren.strammeren funker bra hvis en ikke slurver med oljetype og intervall.
Denne glideren ligger i et hakk i sylinderen og holdes av toppen. laget litt lyd i over 50000km men ikke endret seg så jeg driter i den.Men du kan også sjekke strammeren på balanseakselen-løsne vri mot klokka til det stopper og så en markering tilbake.-sitter på høyre side nede ved veivaksel.
Justerer ventiler på hver ca25000km.
Stillskruer så ikke like stabile som shim.

Håper det dukker opp flere CBR1000F eiere her eller tidligere eiere med erfaring

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 335
- Registrert: 28 apr 2022, 16:35
- Motorsykkelen din: Kawasaki VN1500CT
- Bosted: Samnanger, Vestland
Re: Honda CBR1000F
Eg har ein 95modell, kjørt ca 60 tusen med den siden eg kjøpte den i 2006, akkurat bytta styrelager på den, 120000 km og såg ut som det var original-lager som stod i...har også hatt samme som den til Omdal, samme farge tilogmed, godt fornøyd med begge to.
Re: Honda CBR1000F
Her dukker den ene opp etter den andre, så braDAE skrev: 22 aug 2023, 13:46 Eg har ein 95modell, kjørt ca 60 tusen med den siden eg kjøpte den i 2006, akkurat bytta styrelager på den, 120000 km og såg ut som det var original-lager som stod i...har også hatt samme som den til Omdal, samme farge tilogmed, godt fornøyd med begge to.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 335
- Registrert: 28 apr 2022, 16:35
- Motorsykkelen din: Kawasaki VN1500CT
- Bosted: Samnanger, Vestland
Re: Honda CBR1000F
Har ikkje gjort noko med den enda, er litt rangling så det må vel til, justerte ventiler for noen år sida..traff på nokre hjortekalver i -18, då gjekk det rett i bakken, skrubb i plast og knekt speil...