Spurte om jeg kunne betale med lørdagens lottokupong.

Kr 500 000:Bubbu skrev: Tja hvor mye koster en sykkel da? et sted mellom 0 og 500 000
Godtvoksen skrev:Kr 500 000:Bubbu skrev: Tja hvor mye koster en sykkel da? et sted mellom 0 og 500 000
[album]330[/album]
Kr 47 000:
[album]9[/album]
Men prisen pr cc er omtrent lik...Bubbu skrev:
ja
Hvis det finnes en formel for menneskers glede (psyke), så gi meg raskt beskjed. Da må jeg søke ny jobb...Bubbu skrev:Gleden å kjøre sykkel kan ikke måles i penger vil jeg tro.
Gi dem mc lappen å en sykkelGodtvoksen skrev:Hvis det finnes en formel for menneskers glede (psyke), så gi meg raskt beskjed. Da må jeg søke ny jobb...Bubbu skrev:Gleden å kjøre sykkel kan ikke måles i penger vil jeg tro.
Bubbu skrev:Gi dem mc lappen å en sykkelGodtvoksen skrev:Hvis det finnes en formel for menneskers glede (psyke), så gi meg raskt beskjed. Da må jeg søke ny jobb...Bubbu skrev:Gleden å kjøre sykkel kan ikke måles i penger vil jeg tro.![]()
Ikke bare fingra det klør i. Huff hele kroppen.d.strand skrev:Noen som klør i fingra ell?![]()
Lykke til!
Globe skrev:Hærlig bubbu, vi gleder oss med deg![]()
Du får si ifra når vi skal ta en runde på en eller annen stoooooor parkeringsplass for litt kjeglekjøring
Tusen takk. Angre... nei. Eller jo det kommer til å mye penger er jeg redd forGammelgutt skrev:Lykke til, du kommer kanskje til å angre en dag. Det kan jo hende at du får litt dilla du også.
Jeg vet ikke om dilla er smittsom, men MC er visst avhengighetsskapende?. (som andre rusmidler)Bubbu skrev:Tusen takk. Angre... nei. Eller jo det kommer til å mye penger er jeg redd forGammelgutt skrev:Lykke til, du kommer kanskje til å angre en dag. Det kan jo hende at du får litt dilla du også.Dilla ja det har jeg fått allerede
Dilla er det smittsomt?
Ja da er jeg igang. MC-omane med PMSd.strand skrev:I dag blir du bitt BubbuDu blir straks en av oss "MC-omane"
![]()
![]()
![]()
Og neste vinter så kommer du til å lide av PMS som alle oss andre MC-førere, Parkert Motorsykkel Syndrom