Ikke noe regn på meg, litt kjølig men kjempeflott kjørevær. Lygna nordover og Skreia hjem. KZ900’n gikk veldig godt i kveld :)
Vel fremme ved Rundkiosken ble det biffsnadder til middag med hyggelig selskap

Har fylt ut og tatt utskrift av tapsmelding, som må stemples av politiet før jeg tar det med til trafikkstasjonen og får utlevert nytt skilt med nytt reg.nr.
OK.dypen skrev: 15 sep 2023, 09:24 Du får samme regnummer hvis du insisterer på det. Fikk begge mine skilter på en varebil jeg hadde stjelt i Oslo, fikk tilbake samme regnummer. Har du hatt ett kjøretøy lenge blir det bare rot med nytt regnummer når du skal hente kjøretøy info ved delekjøp, oppslagsverk, historikk osv Sikkert ikke noe problem med så ny sykkel men jeg ville hatt samme nummer.
Kan være du har rett. Skjønt helt sikker er jeg ikke...dypen skrev: 17 sep 2023, 18:38 Da vi sammen så på skiltholder på torsdag @AJ var de to øvre plast tappene nesten borte. Har tittet på de to jeg har tilsvarende holder på, der er alle fire plast tappene like store. Det vil da være to muligheter, skiltet er revet ut av holder så plast tappene har knekt (da anser jeg det er stjålet) eller så er det knekt ved montering av skiltet. (har selv montert skilt i tilsvarende skiltholder og det enkleste er å bøye skiltet svakt som en banan og sette det inn i holder, presser du skiltet rett inn vil det skade de to plast tappene) På bilde ser du det vi så på torsdag og skiltholder må byttes.
Der har jeg brukt lynlim på de fjærende utspringene som skiltet ligger an mot og som presser skiltet mot de nedre festetappene :) .