Jeg har ikke helt "bestemt" meg for drømmesykkel ennå, kanskje muligens unntatt Triumph Bonneville. Men jeg har relativt lite peiling på MC og skal ærlig innrømme at det først og fremst er utseende som gjør at jeg sikler litt på den... :)
Egentlig så er jeg ganske åpen for det meste, men noen tanker har jeg jo gjort meg:
Jeg har ikke verdens beste rygg (eller nakke og skuldre for den saks skyld), så en R-sykkel som man kjører liggende på tanken (for å sette det litt på spissen) vil nok ikke fungere for meg.
I første omgang så ser jeg for meg å bruke sykkelen til ettermiddags- og dagsturer først og fremst på svingete landeveier, så en sykkel som er "svingvillig" og artig å kjøre på "spaghetti-veier" er nok ett must.
Utseende har jo litt å si det og, men også der plages jeg med å bestemme meg når jeg sitter på Finn.no

Foretrekker nok "klassisk" utseende, men det er mye annet som ser bra ut og. Eneste unntaket er vel at jeg ikke er så veldig glad i for mye kåper og plast.
Ble kanskje ikke så veldig oppklarende det her, hverken for meg selv eller andre, innser jeg...