Regner med at vi "klimafornekterne " som bare har "livets harde skole " nå kan få oppreisning.

Ja det kan du tro....Jompa skrev: 27 sep 2023, 08:53 Nå har jeg bare lest sammendraget.
Regner med at vi "klimafornekterne " som bare har "livets harde skole " nå kan få oppreisning.![]()
I kort målestokk skjer der ting og det kalles vær... I lang målestokk er vi laaaangt innenfor normalen...mekkern skrev: 27 sep 2023, 09:07Men at det skjer ting er jo ikke å fornekte- men er vi alle villige til å gå tilbake til steinalderen for å se om det bedrer seg? Tvilsomt.
Kanskje vi får en mer edruelig tilnærming til dette med CO2 i tiden som kommer?Domino skrev: 27 sep 2023, 10:46 Men det skjer jo også ting som følge av befolkningsvekst og forurensing. Hvor mye av dette som lar seg snu vet vi vel ikke nok om. Men kloden vil jo overleve uansett.
Som ventet ingen "krigstyper" og rydding av plass på forsidene i hovedmediene om denne SSB saken.AJ skrev: 26 sep 2023, 15:38 Men... .eh, at denne rapporten vil få bred omtale i NRK, TV2 og andre hovedstrømsmedier er vel i overkant mye å forvente...![]()
"Vi kommer til å ta livet av oss selv på grunn av dumskap", slik jeg har oversatt det denne kloke mannen sier helt til slutt i dette fantastiske videoklippet hvor jeg mp si meg uforbeholdent enig i alt han sier!SveinHa skrev: 01 okt 2023, 15:24 Med dagens "vitenskaplige" tilnærming til det meste synes jeg denne korte videoen er svært så aktuell og tankevekkende:
Ingen her i heimen skal drikke dette svineriet:AJ skrev: 09 okt 2023, 17:37 "Klimamelk" er visst det nye nå som skal være med å redde den stakkarslige kloden vår:
https://hemali.no/landbruk/klimamelk-er ... uklet-med/
Får meg til å tenke tilbake på egen oppvekst på et gardsbruk uten noen form for industrialisert jordbruk. Gardsbruk helt i pakt med naturen, kyr beitet på usprøytet inn- og utmark og min far fikk stadig vekk ros for svært god kvalitet på melka vi leverte.
Vinterfôret besto i all hovedsak av hesjetørket usprøytet høy, halm og noe kraftfôr.
Og ingen av oss på gården tok skade av kyrenes metalutslipp...![]()
![]()
Nå skal altså alt dette som ahr fungert i generasjoner skrotes til fordel for "sunt" laboratiioskapt fôr.
Hvorfor? Fordi "klima", så klart... :-)å![]()