Har faktisk ikke kjørt noe særlig i Svelvik/berg-området tidligere...

Stor takk til mekkern for å ha ... ehem...

I forlengelsen av denne ruta er turen hjem fra Svelvik, som gikk via Sande, mot Hoff og deretter Hvittingfoss før KongsbergGlobe skrev:Kjempebra mekkern![]()
og her er et bilde av ruta:
En trivelig rute, bruker å ha en kaffestopp på Skollenborg når vi tar turen til TrollrallyDexter skrev:I forlengelsen av denne ruta er turen hjem fra Svelvik, som gikk via Sande, mot Hoff og deretter Hvittingfoss før KongsbergGlobe skrev:Kjempebra mekkern![]()
og her er et bilde av ruta:
Her snakker vi ja!Globe skrev:No e det like før æ fløtte sørover....detta ser jo vanvittig hyggelig ut
Forige gang jeg var der så la Rogg ut bilde av bakhodet mitt og da så jeg noe jeg ikke ser i speilet.cheron skrev:Gammelgutt... Du tar det på deg at du begynner å bli tynn i hyssingen..
Regner med å stille neste søndag jeg og.. Tar med HG om det passer med turnusen hennes. Vi kosa oss sist der :)
Ska dåkk kjør scuuter?cheron skrev:Regner med å stille neste søndag jeg og.. Tar med HG om det passer med turnusen hennes. Vi kosa oss sist der :)
Endelig ser det ut til at jeg, evt. også kona, får tid og anledning til en Smia-tur på søndag. Om ikke noe helt uforutsett skjerrogg skrev:Godt å se at dere husker Smia MC sine klubbsøndager. Nå til søndag blir intet unntak. Vi drar i gang vaffelpressa kl. 12:00 og holder press på den til 16:00.
Været blir enestående... http://www.yr.no/sted/Norge/Vestfold/Svelvik/Berger/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tar en sveiving til Danmark, men regner med å rekke hjem til vaflene søndag.. Vi sees på Smia MC