Jeg må si jeg har veldig lyst på en ny tur helt ned til sydspisen av Sverige og bruke litt mer tid en sist i Kåseberga, gjerne en overnatting der også, i telt (hvis mulig) eller i et av flere små overnattingsteder i denne sjarmerende fiskebyen.
Og ikke minst få med seg secverdigheten Ales stenar, noe kona og jeg ikke fikk med oss første gang vi var der for noen år siden.
Så langt tilbake som i 2019, faktisk. Du verden som tiden flyr... :-)å
Så mange utsettelser på denne turen. Men i -24 må jeg bare få tatt turen!
Fra Kåseberga har man tenkt å kjøre denne ruta videre mot Stockholmsregionen:
https://maps.app.goo.gl/h2Hf6HuSB6hRzyR79
Foreløpig ingen planlegging for hvor ferden vil gå videre fra Nyköping. Mot Stockholm eller mot Örebro, Karlstad, Ludvika, Malung, Mora, Røros...
Mange muligheter.
Og ja, jeg kjører gjerne sammen med flere. To-tre til er passe. Så hvis noen er interessert så er det bare å bli med på planleggingen.
Vil nødig bli oppfattet som ekskluderende, men tenker det kan være best med noen jeg har vært på tur med før.
Men for all del, gjerne også andre som vil bli litt kjent med meg.
Og det er selvfølgelig ingen betingelser knyttet til dette. Fritt for de som er interessert i å bli med på turen så lenge de orker, har lyst og ikke minst tid til disposisjon.
Altså slenge seg med der det passer og svinge av og fortsette på egenhånd der det måtte passe.