En telefon til Kawasaki har dere nytt bakdekk hvis ja kan jeg få ordnet dette om en time? Svaret var ja på begge spørsmålene, så nå sitter jeg hos Kawasaki og venter.
Dette kalles god service

Sent fra min CPH2343 via Tapatalk
Merkeverkstedene er veldig bra. Det er moderne rent og pent og god service. For mc har jeg vært borte i både Honda og Kawasaki og disse er veldig bra. Da snakker jeg big bike og ikke 150 ccm og nedover, disse butikkene med verksteder er fortsatt ganske ok men en helt annen standard på kundefasiliteter og ofte mekanikere også. Joda de små lokale verkstedene som finnes nesten på vært gatehjørne er ofte enkle skur og ikke utstyrt med all verdens av utstyr. Disse gutta er veldig ofte gode mekanikere og flinke til å skru. Min Honda pcx blir kun servet på disse verkstedene og jeg er alltid fornøyd. Noe jeg ikke alltid har vært de gangene min pcx her vært hos Honda.Jompa skrev: 05 nov 2023, 11:20 Norske mc-treff er ikke fullt så glamorøse, men det er allikevel mer enn nok støy.
Jeg så litt på bildene dine fra verkstedet og kundemottaket.
Jeg hadde en forestilling om at mc-verksteder i østen skulle være mer av type bakgårdsverksted .
En port i en vegg, masse rot, bølgeblikk osv
Må nok ta noen av fordommene mine opp til revurdering.
![]()
Isolasjon selvfølgelig, øl blir for varm i varmen