Adminkommentar:
Rekkefølgen er satt slik etter når forslagene er kommet.
Se for øvrig dette innlegget viewtopic.php?p=432421#p432421
Varmt velkomne her ogsåHej!
Restaurangen är öppen de datumen. Ni är varmt välkomma:)
Med vänliga hälsningar Destination Åmål
Örnäs camping, Ställplats och Gästhamn i Åmål
Du blir så klart med på dette, @RhaRha skrev: 17 des 2023, 21:01 Har ingen formening om hva som er best, så jeg stoler på dere og satser på at jeg får mulighet til å bli med
Er ikke sikker, men tror ingen av interesserte treffdeltakere her på forumet har vært på Örnäs tidligere. Så dette blir nok en ny og forhåpentligvis god erfaring for oss som tar turenRha skrev: 17 des 2023, 21:01 Har ingen formening om hva som er best, så jeg stoler på dere og satser på at jeg får mulighet til å bli med
Håper du får muligheten til å ta turenAudi Mannen skrev: 21 des 2023, 09:26 Tror det blir en fin plass for treffet. Sannsynligheten for bedre temperaturer og vær er også tilstede såpass langt sør.
For min del er planen å delta, men vi holder på å legge planer på jobb for neste år og en messe ( Nor-Fishing 2024) samme uke kan lage trøbbel hvis vi skal være med. Den er fra 20-22, men det spørs hvor opplagt kroppen er etter 3 dager og 2 kvelder. Helt om dagen og helt om natten er egentlig oppskrytt. Eller kanskje en mc tur kan være den paracet'en man trenger![]()