Tøff sykkel! Det virker som det er en merkbart dyrere sport enn pistolskyting. Så jeg tror jeg holder meg til det. Men gleder meg jo allerede til MotoGP i 2024.
Ja dette ser både morro og dyrt ut. Og jeg er "heldigvis" blitt så pass redusert i reaksjon og andre ting at jeg , nå nesten alltid kkører innafor de grenser som er snbefalt på veien..
Som det gjentaes ofte i en sang, " det var en gang vi var der, men ikke nå lengre" for min del er den strofa mer enn sann.
Har de siste årene ofte sittet klistra til skjermen når det kjøres motoGP eller TT.
Fasinerende sport, tenker mye på det gode grunnlaget en mekaniker gjør for at fører skel få yte sitt beste... og kjenner ofte på frustrasjonen som følger dårlige resultater.
Men så var det , forurensning, det prate vi om en annen gang.
FLOTT sykkel.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..