Startet med RR i 2023, morro
GSXR1000K9
"Jan Viker-bike".
Portet topp, Kent kammer, Yoshimura Hel Titan eksos, Yoshimura ledningsnett, Yoshimura ECU (Pit llimiter,, maps, Rainmode, lettere å modde), PVM felger, KTech innmat foran, KTech styredemper, KTech DDS bakdemper, Brembo bremsepumpe og slanger.
Bremser lett over 200RWHP.
GSXR-Erling sin blogg
-
- Innlegg: 71
- Registrert: 09 nov 2023, 20:04
- Motorsykkelen din: XT1200Z 2011
GSXR-Erling sin blogg
Sist redigert av GSXR-Erling den 02 des 2023, 14:57, redigert 3 ganger totalt.
Har nu:
YZ250F, VTR1000F, RSV1000R, XT1200Z og R6 (bane). :)
YZ250F, VTR1000F, RSV1000R, XT1200Z og R6 (bane). :)
-
- Innlegg: 71
- Registrert: 09 nov 2023, 20:04
- Motorsykkelen din: XT1200Z 2011
Re: GSXR-Erling sin blogg
Dette var gromt og fin sykkel som det er brukt masse penger på
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Domino
- Innlegg: 1066
- Registrert: 06 jul 2020, 23:03
- Motorsykkelen din: 1992 Kawasaki ZX-6, 2011 Triumph Tiger 800
- Sted: Troms
Re: GSXR-Erling sin blogg
Tøff sykkel! Det virker som det er en merkbart dyrere sport enn pistolskyting. Så jeg tror jeg holder meg til det. Men gleder meg jo allerede til MotoGP i 2024.
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Sted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: GSXR-Erling sin blogg
Ja dette ser både morro og dyrt ut. Og jeg er "heldigvis" blitt så pass redusert i reaksjon og andre ting at jeg , nå nesten alltid kkører innafor de grenser som er snbefalt på veien..
Som det gjentaes ofte i en sang, " det var en gang vi var der, men ikke nå lengre" for min del er den strofa mer enn sann.
Har de siste årene ofte sittet klistra til skjermen når det kjøres motoGP eller TT.
Fasinerende sport, tenker mye på det gode grunnlaget en mekaniker gjør for at fører skel få yte sitt beste... og kjenner ofte på frustrasjonen som følger dårlige resultater.
Men så var det , forurensning, det prate vi om en annen gang.
FLOTT sykkel.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Som det gjentaes ofte i en sang, " det var en gang vi var der, men ikke nå lengre" for min del er den strofa mer enn sann.
Har de siste årene ofte sittet klistra til skjermen når det kjøres motoGP eller TT.
Fasinerende sport, tenker mye på det gode grunnlaget en mekaniker gjør for at fører skel få yte sitt beste... og kjenner ofte på frustrasjonen som følger dårlige resultater.
Men så var det , forurensning, det prate vi om en annen gang.
FLOTT sykkel.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..