Pluss litt over 40 i feber...
Men like blid

dypen skrev: 02 des 2023, 15:48 Du er en harding @AJ som driver på forumet med 40 i feber. God bedring![]()
Apropos høy feber:dypen skrev: 02 des 2023, 15:48 Du er en harding @AJ som driver på forumet med 40 i feber. God bedring![]()
Takk for det!
Jo, takk for det :) .Gammelsmurfen skrev: 05 des 2023, 19:37 God bedring!![]()
Hadde min første runde Covid tidligere i høst, droppet paracet til tempen bikket 40, da tok jeg ikke sjansen lenger.
Utover feber, dårlig ork og i starten vondt i hue, så var jeg i grunn ganske grei. Ikke noe luftveisproblemer og lite forkjølet.
Eller en annen variant kanskje, vet om flere som har hatt flere runder med Covid hvor forløpet har variert mye.AJ skrev: 05 des 2023, 19:47 For øvrig kraftigere sykdomsforløp denne gangen enn da jeg fikk korona første gang, så jeg lurer faktisk på om jeg denne gangen har fått den årlige influensaen og korona samtidig...![]()
Ja, det får man håpe man slipper. Akkurat nå er det de nærmeste dagene som gjelder.Gammelsmurfen skrev: 05 des 2023, 20:00 Eller en annen variant kanskje, vet om flere som har hatt flere runder med Covid hvor forløpet har variert mye.
Det kjipeste er om man får noe langtids-problemer i etterkant, kjenner et par stk. som sliter med ettervirkninger lenge etterpå.
Men heldigvis er det de færreste som opplever det.
Jeg holder meg også stort sett unna Paracet men fikk et soleklart råd fra fastlegen nylig: Da jeg sa at jeg regnet feberen som noe som kroppen benyttet seg av for å takle sykdom sa hun at når en kom et stykke over 40 så var der mange av de kroppslige systemene som sluttet å virke og derfor var det en fordel å få tempen ned med Paracet... Vet ikke om jeg stoler HELT på det men det var nå det som var sagt...AJ skrev: 05 des 2023, 19:47 Og ja, unngår Paracet så langt jeg kan selv om kona pusher på så godt hun kan.
Tempen toppet seg på rett under 41 grader på det verste. Da kastet jeg inn håndkleet og skyldte ned et par 500 grammere....
For øvrig kraftigere sykdomsforløp denne gangen enn da jeg fikk korona første gang, så jeg lurer faktisk på om jeg denne gangen har fått den årlige influensaen og korona samtidig...![]()