Vel, jeg kan jo si det slik da at jeg har ikke hatt noen negative erfaringer så langt. Nå er jo jeg fremdeles en under middels erfaren og dreven mc mann og alt av følelser er jo høyst individuelt.
Det var en liten sak som var utbedret på reklamasjon, et eller annet med dobbel støtta om jeg ikke husker feil. Rimelig ubetydelig for min del som ikke hadde brukt den lenge nok, men for de som var de første og oppdaget årsaken var det nok noe irritabelt. Dette tok de sammen med service og helt uten kostnader og bryderi for min del. Utover det har det vært et par oppdateringer på software. Den første var av den mer funksjonelle arten hvor de endret måten knapper og meny virket på varme håndtakene. Dette var noe som jeg tror de endre etter tilbakemeldinger fra kunder. Tilkobling til telefon i 20 min når man tar en "kvikk stopp" uten å måtte koble sammen igjen i app, elektronisk senking av bakdemper ved bykjøring for de som er litt korte i beina var jo kjekt, bare et trykk på en knapp så senker den og trykk igjen for heving. Den hevet seg automatisk igjen når man kom over 70 km/t så litt fiffig det der.
Den siste software oppdateringa fikk jeg på servicen i vår og der var det merkbar endring på quick shift og jeg tør påstå også på motor responsen og karakteristikken. Om det gjelder oss som har full anlegg fra Acra vet jeg ikke da de ikke forteller så mye. For all del så gikk det til det bedre selv om det var bra. Det ble enda mere smooth og mere "snert" i den + at jeg synes det er litt mere popps and bangs samt en og annen blåflamma som stikker ut ved aktiv kjøring som det så fint heter. Merket forskjell på tur til og fra service så godt at jeg måtte sende mail til teknikkeren å spørre hva de hadde gjort. Joda, software oppdatering.
Kostnader på service er ikke av den dyre sorten og jeg har egentlig en god magefølelse og synes de gjør en god jobb med meg som kunde på Eberg Motor i bartebyen. Har hørt en del klager, men jeg er altså en av de som kun har positiv opplevelse derfra.
Kjørekomfort er nydelig og jeg nyter hver eneste tur.
Endringer er SW kofferter 45L og GIVI 50L toppboks i tillegg til Tutoro kjedesmører som AJ er overbevist om at jeg må finne en bedre løsning på hvor slangen går og er mindre synlig

.
I vinter skal jeg montere GIVI motorvern bøyler og jeg leter etter noen forhvilere som er litt bredere som gjør det bedre å stå over lengre perioder. Når jeg kjører så kjører jeg helst opp en tank før jeg stopper og da er det 30 mil, kjekt å stå litt også.
Alt i alt en sykkel jeg er godt fornøyd med. Ville jeg kjøpt den igjen nå som jeg vet hvordan den er?.... ja, uten tvil. Og jeg kjøpte den usett og uprøvd. Bonus er at det ikke vrimler av de og man kjenner litt på det at det er en ducati og det er litt skikkelig lyd og ikke minst friskt med power.
Langt innlegg, men det var Dere som ba om det