Ser virkelig flott ut den der, ja
Gratulerer så mye!
Langkjøring med SMK er litt selvplaging uansett hvordan en ser på det. Mener jeg. Dreiemomentet er noe en vil savne. Men jøss bevares, jeg er en av de som tar den utfordringen . Hvis du velger noe så sært som Hyosung 125 så gjør du ikke noe dårlig valg men husk at deler skaffes billigest fra Korea. Alt over 20 000 for en lett brukt Hyo er overpris, for de pengene så er du nær en 250 GTR. Jeg betalte den nyinnkjøpte 250en igår kveld og jeg overførte 20K inkl omreg. Nye dekk antar jeg er 3000 så alt i alt er jeg fornøyd spesiellt sett imot at jeg har sjansen til å inspisere Morinien til Misha hvis det passer for ham.
Sykkel + dekk+ togbillett+ buss+ hotell, så ender jeg på rundt 25K tror jeg før den er hjemme. Akseptabelet i boka mi. For en 125 så ville nok betalingsviljen vært noe lavere. Og det selv om en drar inn en hygelig tur over fjellet på vei til østlandet også.