Men er i trygge hender, og ved godt mot og tror fremdeles på en mc-sommer.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Uffda...rolf-arne skrev: 06 jan 2024, 11:13 Hva jeg gjør nå, veldig lite...vente på at noen skal finne svar, ser ut til at en "forkjølelse " har slått mæ ut. Og da går det utover hjertet.
Men er i trygge hender, og ved godt mot og tror fremdeles på en mc-sommer.
Det du meine er at jeg må bruke det lille vettet, jeg har igjen og ta det med ro...Tore L skrev:God bedring Rolf-Arne og så må du ta det litt med ro, alle prosjektene dine må ikke bli ferdig med en gang. Ta vare på helsen din, slik at vi får kjøre litt mer mc sammen. :)
Joda, her e greit, merke ikke været, mat får man, man har det godtJompa skrev:God bedring, rolf-arne.
Regner med at servicen på Hammerfest sykehus er like god som alltid ?
Det e godt ho Erna, ordna dæ ekstra arbeid...da slepp du å bli "latmakk" som æ e blitt.Domino skrev:Akkurat nå sitter jeg og roer ned med en kopp varm sjokolade på slutten av arbeidsdagen. Vi er midt i skilsmissen fra Finnmark, og alle datamaskiner til ansatte har blitt reinstallert. Alle ansatte har fått nye brukerkontoer, og migrasjon av OneDrive og gamle eposter har ikke funket for riktig alle.
Og i ettermiddag skal det gå ut aktiveringskoder til alle elever, så jeg tror ikke det blir anledning til å sitte så mye på ræva i morgen heller!
Og skulle det bli kjedelig, har jeg 9 nye PCer å klargjøre. Men slike arbeidsdager går fort! Og det er bra, for det er ennå knapt fire måneder til MC-sesongen starter.