Steikepanna tok Xn, igjen er bare den som fulgte med Stormkjøkkenet, og den er for tynn bunn i til gassbrenner.
Er det noen her inne som har ei god steikepanne å anbefale? Eventuelt også hvor den er å få tak i.
På forhånd, takk
Har god erfaring med å reingjøre støpejernspanner med varmt vann på fullt trykk fra kjøkkenkrana rett på "ferdigstekt" gloheit panne.Berbu skrev: 11 jan 2024, 10:15 Enig i skikkelig gammeldags jennpanne, men ville mye heller gått for Carbon stål panne som er noe glattere en støpejern og lettere å rengjøre.
Da kom jeg på hvor jeg kjøpte den ovale Oooni steikepanne, nemlig herfra:GSXR-Erling skrev: 11 jan 2024, 09:01
Steikepanna tok Xn, igjen er bare den som fulgte med Stormkjøkkenet, og den er for tynn bunn i til gassbrenner.
Er det noen her inne som har ei god steikepanne å anbefale? Eventuelt også hvor den er å få tak i.
På forhånd, takk![]()
Jeg tenker mye som Kjell her, men har jo fått med meg at flere av mine venner her inne tar medvkokkevanene hjemmefra..kjellv skrev: For meg er vekta viktig, derfor er alt annet enn aluminium eliminert bort. Til reisebruk 10-14 dager i året er den helt ok enten det er til sprellfersk ørret eller til frokost med speilegg og bacon. Det blir uansett ikke laget avanserte gourmetmåltid når jeg er på tur, det er enkel matlaging.
.
Kjøper du pannekaker :)Solo-rider skrev: 30 jan 2024, 15:58
Syntes at en bør ha 2 stekepanner og litt forskjellig krydder med på tur![]()