Sent fra min SM-S908B via Tapatalk
Har hatt gleden av dette selv også flere ganger. Med lærevillige og lydhøre kommende motorsyklister.Jajo82 skrev: 10 mai 2023, 20:49 Vært en tur ute med L på ryggen igjen. Vedkommende hadde fått oppkjøring 03.06 så blir vel mer fremover. Artig å kunne bidra. Og ikke minst se progresjon
Nei det må jeg huske å gjøreAJ skrev: 10 mai 2023, 20:58Har hatt gleden av dette selv også flere ganger. Med lærevillige og lydhøre kommende motorsyklister.Jajo82 skrev: 10 mai 2023, 20:49 Vært en tur ute med L på ryggen igjen. Vedkommende hadde fått oppkjøring 03.06 så blir vel mer fremover. Artig å kunne bidra. Og ikke minst se progresjon
Også må du endelig ikke glemme å anbefale MCsiden.no til de som du kjører med!
Jajo82 skrev: 10 mai 2023, 21:00Nei det må jeg huske å gjøreAJ skrev: 10 mai 2023, 20:58Har hatt gleden av dette selv også flere ganger. Med lærevillige og lydhøre kommende motorsyklister.Jajo82 skrev: 10 mai 2023, 20:49 Vært en tur ute med L på ryggen igjen. Vedkommende hadde fått oppkjøring 03.06 så blir vel mer fremover. Artig å kunne bidra. Og ikke minst se progresjon
Også må du endelig ikke glemme å anbefale MCsiden.no til de som du kjører med!
![]()
Antakelig ingentingdypen skrev: 03 feb 2024, 23:10 Trail, Solid og Desert … Hva er egentlig forskjellen på disse hjelmene?
AJ skrev: 04 feb 2024, 10:19Antakelig ingentingdypen skrev: 03 feb 2024, 23:10 Trail, Solid og Desert … Hva er egentlig forskjellen på disse hjelmene?.
Eller kun små ubetydelige forskjeller.
Trail, Solid, Desert osv. osv er vel heller modellnavn på stortvsett like hjelmer av en bestemt type fra ulike produsenter. Tror jeg...![]()
Jeg tok også en bittelitennbeskjeden tur i dag. Mennjeg var ikke heeeelt i form, så det ble vel knappe 3 mil. Nok til at jeg kan konstatere at sesongen er startetJajo82 skrev: 01 apr 2024, 20:57 Mc sesongen er i gang. Først en liten tur solo på formiddagen i 13 grader og sol, så en lenger runde på kvelden med nedadgående sol og 9 grader. Kald kveldsfornøyelse, fornøyd med at sesongen er i gang.
Ingen erfaring med Virago 125, men vet at den er fysisk ganske stor til å være en 125 kubikker. Og det betyr gjerne at det er romslig førerplass på disse.Jajo82 skrev: 18 apr 2024, 18:43 Men her om dagen så var det en virago 125 som vekket podens interesse og da er spørsmålet: hvordan er disse? Er det noen her med erfaring? Jeg har hørt litt ymse så derfor er det bedre å spørre her.
Jeg hadde en Varadero, 2005-modell, ja. God sykkel etter mitt skjønn. Bare litt svak, når man veier over 90 kg og har en del vindfang. Så det ble større sykkel. Sykkelen ble gitt videre til en bonussønn, og han har nettopp solgt den. Det var visst veldig lett å få den vekk fra tunet. En som kuppet salget, og en annen som ble snurt.AJ skrev: 18 apr 2024, 19:05Ingen erfaring med Virago 125, men vet at den er fysisk ganske stor til å være en 125 kubikker. Og det betyr gjerne at det er romslig førerplass på disse.Jajo82 skrev: 18 apr 2024, 18:43 Men her om dagen så var det en virago 125 som vekket podens interesse og da er spørsmålet: hvordan er disse? Er det noen her med erfaring? Jeg har hørt litt ymse så derfor er det bedre å spørre her.
I tillegg vet jeg at @Baron von Waffel, som sjelden er innom her, har hatt en slik i familien og har selv kjørt denne og gitt uttrykk for at det er en overraskende bra sykkel, om jeg ikke husker helt feil.
Så kanskje han kommer med en tilbakemelding når han får varsel om at han er nevnt (mentioned...) i dette innlegget
.