Z1A 900 og KZ900 logg
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: 452 ft² Garasje’n Z1A og KZ900
Jeg ser mange av kablene er skjøtet. Jeg kan anbefale disse:
https://www.aliexpress.com/item/4001226 ... f19cfb5V42
Med krympestrømpe over ser du ikke en gang skjøten. :)
Du lodder bare ledningen fast og trer på krympestrømpe. Så kutter du bare der skjøten er.
https://www.aliexpress.com/item/4001226 ... f19cfb5V42
Med krympestrømpe over ser du ikke en gang skjøten. :)
Du lodder bare ledningen fast og trer på krympestrømpe. Så kutter du bare der skjøten er.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: 452 ft² Garasje’n Z1A og KZ900
De kablene jeg har skjøtet med krympestrømpe er ut fra blinklysene, noen jordinger da disse var isolasjonen borte eller brudd. Har også brukt krympestrømpe i forbindelse med tilkobling av Dyna tenningsanlegg da det må skjøtes inn og strøm tar jeg fra strømmen som går til coilene. Ja også har jeg forlenget kablene (laget kabler) til hornet. Takker for tips @Bjerknez
Har også bytta gassvirer 2 stk og betjeninga ble noe helt annet :) Har fått på noen strips før oppstart og varmkjøring av Z1A’n er gjort og alt funka fint
Har også bytta gassvirer 2 stk og betjeninga ble noe helt annet :) Har fått på noen strips før oppstart og varmkjøring av Z1A’n er gjort og alt funka fint

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: 452 ft² Garasje’n Z1A og KZ900
Disse "bullet" pluggene er meget nice. Man trenger kun å lodde dem. Jeg inbiller meg at kontaktflaten også er større, noe som betyr mindre motstand. Sleng en krympestrøpe over og kutt deretter der skjøten er. Da får du en helt perfekt skjøt som nesten ikke synes. Ønsker du å sikre at dem går fre hverandre, så la vær og kutte.
Jeg har disse selv, og dem sitter ganske bra sammen. :)
Jeg har disse selv, og dem sitter ganske bra sammen. :)
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Det blir mindre og mindre på arbeidsbenken, kaffekoppen er ofte med i garasjen :)
Oppdaget noe jeg ikke var klar over, i holder for hovedsikringen ligger det to reserve sikringer som kommer til syne når du trekker sikringsholderen ut av feste
Måtte bytte blinklysrele da det var litt stor forskjell på H og V blinklys frekvens, byttet sikringsholderen med litt friskere kabler, montert sete sammen med syrefylling og klargjøring av batteri. Det er alltid noe å pusle med i garasjen :)
Oppdaget noe jeg ikke var klar over, i holder for hovedsikringen ligger det to reserve sikringer som kommer til syne når du trekker sikringsholderen ut av feste

Måtte bytte blinklysrele da det var litt stor forskjell på H og V blinklys frekvens, byttet sikringsholderen med litt friskere kabler, montert sete sammen med syrefylling og klargjøring av batteri. Det er alltid noe å pusle med i garasjen :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Setestropp på plass :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Som nevnt tidligere Z1A’n med gammel tenningskive (stifter og kondensatorer) er byttet ut med elektronisk tenning Dyna S tenningsanlegg for 1973 - on KAWASAKI Z1 900, link:
https://www.dynaonline.com/dyna-s-ignit ... 100-ds2-1/
Installasjons anvisning med justering av tenningstidspunkt, link:
https://www.mpsracing.com/instructions/ ... -1_2-2.pdf
https://www.dynaonline.com/dyna-s-ignit ... 100-ds2-1/
Installasjons anvisning med justering av tenningstidspunkt, link:
https://www.mpsracing.com/instructions/ ... -1_2-2.pdf
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Er egentlig veldig fornøyd nå, klar for å fylle tanken sammen med prøvekjøring men får vente til asfalten er tørr. Har god tid til å polere lakk og chrom. Foreløpig ser det ut så her etter noen kroner men også masse kvalitetstid i bøker nettbrett og ikke minst i garasjen

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 20 feb 2024, 12:38, redigert 1 gang totalt.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Meget bra jobba! Jeg synes dette er en utrolig fin klassisk sykkel!
Nå har du sikkert skrevet dette tidligere, men er det slik at denne fremstår som mer eller mindre ny? Altså med overhalt motor etc.?
Nå har du sikkert skrevet dette tidligere, men er det slik at denne fremstår som mer eller mindre ny? Altså med overhalt motor etc.?
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Vil ikke påstå den er som ny men motor er boret med første overdim på stempler, topplokk er overhalt med nye ventiler +++ Bunn på motor sammen med oljepumpe har vært av for å rense +++ Stator, tenning åpnet kontrollert, nye motordeksler +++ Nytt ledningsnett, overhalt speedometer turteller, ny instrumentpanel, nytt sete, kjede drev nytt. Forgaffel er satt tilbake med -74 innmat, overhalt og polert gaffelbein. Begge hjul med nye eiker, felgringer, hjullager, dekk og kulepolert / lakkert hjulnav. Supplert deler som manglet ved kjøp som senterstøtte, støtdempere bak med refleks, dokumentskuff i fastback +++ Begge styrebrytere er byttet og høyt styre montert, 2 nye gassviere, ny lykteinnsats, nye jordinger til blinklys foran +++ Ja det er mere men nå er det middag
Har ikke strippet ned ramme for lakk og bunn av motor er ikke kulepolert men topp og sylinderblokk er kulepolert. Ja topplokket kjøpte jeg brukt fra Krangnes motor for å overhale, det gamle var det noen defekte kjøleribber etc på.

Har ikke strippet ned ramme for lakk og bunn av motor er ikke kulepolert men topp og sylinderblokk er kulepolert. Ja topplokket kjøpte jeg brukt fra Krangnes motor for å overhale, det gamle var det noen defekte kjøleribber etc på.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Okay. Har du planer om å selge den, eller skal den brukes?
Hva er denne verdt tror du hvis du hadde lagt den ut på finn i dag og truffet "den rette" kjøper?
Hva er denne verdt tror du hvis du hadde lagt den ut på finn i dag og truffet "den rette" kjøper?
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Den blir i garasjen og skal brukes :) Hva jeg kan få solgt den for idag … du har sikkert hørt om de som har blitt solgt på auksjon i USA i løpet av siste året. Har prisliste fra 2024 i USD som jeg legger ved bilder fra for 1974 modell :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Ja, det er noe eget ved disse Kawasakiene fra syttitallet.dypen skrev: 19 feb 2024, 15:03 Er egentlig veldig fornøyd nå, klar for å fylle tanken sammen med prøvekjøring men får vente til asfalten er tørr. Har god tid til å polere lakk og chrom. Foreløpig ser det ut så her etter noen kroner men også masse kvalitetstid i bøker nettbrett og ikke minst i garasjen![]()
![]()
Men nyretrosykler som denne er heller ikke så verst

Når jeg ser den kromma bøyla på begge syklene angrer jeg litt på at jeg byttet den ut med den sorte...
Med den er sykkelen tross alt blitt langt mer praktisk, men Guzzien ser unektelig bedre ut med krombøyla

Vi får vel gjøre et nytt forsøk på en Rundkioskentur med disse straks det er vær og kjørefold til det swer @dypen :) ?
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Moto Guzzi’n er kjempeflott og selvfølgelig finest med chrom bøyle
Men du bruker jo sykkel’n på tur og da kan ikke alt surres på sete. Ja vi får til kanskje flere turer til Rundkiosken til sommeren 


dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Sant nok.dypen skrev: 19 feb 2024, 16:49 Moto Guzzi’n er kjempeflott og selvfølgelig finest med chrom bøyleMen du bruker jo sykkel’n på tur og da kan ikke alt surres på sete.
Jeg kunne strengt tatt valgt å gå for en chrombøyle med mulighet for toppboks, noe noen få andre V7 Special eiere har gjort.
Men skitt au, løsningen jeg har nå funker bra så denne lille detaljen henger jeg meg ikke så veldig mye opp i selv om jeg fortsatt synes chrombøyla tar seg best ut selvfølgelig...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7025
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasje’n Z1 og KZ900
Er igang med litt småpjusk på KZ900’n, skal rense bunnpanne og oljesil. Liten skrapejobb for å fjerne gamle pakninger men ellers er det rett frem :)
Nyoverhalt original turteller og spedometer med km/t visning skal også monteres.
Har aldri hatt problem med å stå på kne men etter å ha olja to verandagulv og trappa her hjemme for noen år tilbake fikk jeg betennelse i begge kne’a.
Den opplevelsen klarer jeg meg godt uten så når jeg jobber under motor med blant annet skraper gammel pakning tar jeg ingen sjanser. Knebeskyttere :)
Nyoverhalt original turteller og spedometer med km/t visning skal også monteres.
Har aldri hatt problem med å stå på kne men etter å ha olja to verandagulv og trappa her hjemme for noen år tilbake fikk jeg betennelse i begge kne’a.
Den opplevelsen klarer jeg meg godt uten så når jeg jobber under motor med blant annet skraper gammel pakning tar jeg ingen sjanser. Knebeskyttere :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 22 feb 2024, 18:47, redigert 1 gang totalt.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1