Kan være bra saker det der, er tilbakemeldingene nesten kun gode også, så er nok oddsene veldig gode.
"Meec" er jo bare rebrand, så det kan være kjente produsenter det kommer fra.
Jeg har faktisk meget god erfaring med de tingene jeg har, for en god del år siden kjøpte jeg en jordfreser.
Vet ikke egentlig produsent, men gjetter på at det er noe kjent.
Ekstremt lettstartet og sterk, nydelig gange på motoren. Jeg har også en "weed wacker" buskrydder med både tråd og sag/kniver.
Også ekstremt lettstartet, balanserer bra i seletøyet og helt trøbbelfri med trådmatingen, grom lyd i motoren og trenger ikke mye gassing for å gjøre jobben, så det er ikke mye støy eller høy frekvent lyd fra den. Tror faktisk produsent er Jonsered, et merke de også selger (eller solgte i hvert fall).
I fjor kjøpte jeg robotgressklipper (rød og svart) den fant jeg produsenten på, som er Sunseeker.
Hadde regnet med noe innkjøringsproblemer, selv om tilbakemeldingene var veldig gode.
Men neida, helt uten problemer - ikke satt seg fast eller stått å spunnet i bakke en eneste gang.
Både blåtann og wifi har fungert fint, samme med appen og konfigureringen.
Har troen på sagen din, greit å slippe den støyen også.
Er også vanlig startprosedyre for de fleste småmotorer det som @Nineball sa.
Stiga buskrydderen jeg har på hytta er et helv... å starte, når den slår seg vrang så skrur jeg ut pluggen å gir den en dram med alkylat rett i sylinderen, da fyrer den med en gang hver gang jeg gjør det. Stiga er også rebrands faktisk, lager vel bare bordtennis-greier selv