Bjerknez skrev: 05 mar 2024, 10:07 Vurderer også å kjøpe meg en slik som festes på gaflende foran under frontlyktene.
toolbag.jpg
Det eneste sånne er brukbare til er å ødelegge lakken på forskjermen.
I tillegg blir de fulle av vann i regnvær.
Bjerknez skrev: 05 mar 2024, 10:07 Vurderer også å kjøpe meg en slik som festes på gaflende foran under frontlyktene.
toolbag.jpg
Ikke hvis man kjøper en som er vanntett vel?
Noe man slipper om man tar sjansen på denne fra Jula...Bjerknez skrev: 06 mar 2024, 14:52 Ser ut til at den batterikompressoren som jeg bestilte på Amazon er på vei med UPS. Jeg forbereder meg på skyhøyt tollgebyr...
Den jeg bestilte har over dobbelt så mye batterikapasitet, så den fra Jula er nok ikke aktuell for min del :)AJ skrev: 06 mar 2024, 15:03Noe man slipper om man tar sjansen på denne fra Jula...Bjerknez skrev: 06 mar 2024, 14:52 Ser ut til at den batterikompressoren som jeg bestilte på Amazon er på vei med UPS. Jeg forbereder meg på skyhøyt tollgebyr...:
https://www.jula.no/catalog/bil-og-gara ... pe-023629/
Hvilken "verktøyboks" bestillte du?Domino skrev: 07 mar 2024, 08:01 Nå har jeg bestilt en sånn verktøyboks. Så får vi se hvor enkel den blir å montere. Dersom brakettene som følger med ikke passer, får jeg alliere meg med gutta på mekaniske fag her på skolen så de får et lite prosjekt.
Har selv en pakke som kommer med UPS nå. Er på tur igjennom tollen nå ut i fra opplysninger i UPS appen.Bjerknez skrev: 06 mar 2024, 14:52 Ser ut til at den batterikompressoren som jeg bestilte på Amazon er på vei med UPS. Jeg forbereder meg på skyhøyt tollgebyr...
Da er den levert. Står ingenting om at jeg skal betale noe toll. Men kan hende jeg blir etterfakturert da…Bjerknez skrev: 07 mar 2024, 11:09 Min blir levert hjemme av posten om få strakser ser jeg. Skal også hente Wera settet på posten etter jobb i dag.
Kommer med tilbakemelding angående gebyret. Kan jo hende det blir etterfakturert også…
Er ikke toll på det jeg har kjøpt, men jeg må betale moms, dette tar de vel ett gebyr for og behandle.Bjerknez skrev: 07 mar 2024, 14:20Da er den levert. Står ingenting om at jeg skal betale noe toll. Men kan hende jeg blir etterfakturert da…Bjerknez skrev: 07 mar 2024, 11:09 Min blir levert hjemme av posten om få strakser ser jeg. Skal også hente Wera settet på posten etter jobb i dag.
Kommer med tilbakemelding angående gebyret. Kan jo hende det blir etterfakturert også…