Det er helt riktig
@Forza750 og
@Bjerknez fantastisk motor og sykkel

Gubbete … ja kanskje, en sykkeltype jeg har holdt meg unna hele livet da mine favoritter har vært nakensykler og da helst med mye motor.
Har jo tidligre lagt merke til disse landeveislokomotivene som virkelig ruver på veien med en motor som alle må like. Fikk litt blod på tann i fjor sommer, stortrives på denne uten at størrelsen setter noen begrensninger på min bruk da jeg uansett kjører der jeg ville kjørt med KTM’n eller tilsvarende sykkel.
Alle eller mange har sett min BMW annonse på finn.no i vinter, annonsestatestikken vitner helt klart om stor interesse for denne type sykkel.
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=332305442
Annonseklikk 2537, 393 har besøkt annonse mer en en gang, 71 har lagret annonsen, 55 personer har sett annonsen mer en fem ganger og 5 personer har jeg hatt kontakt med.
Prisen var satt til 179k som er en riktig pris i forhold til øvrige annonser for K1600 på finn, årsmodell, kilometerstand, utstyr etc. Har ikke tatt hensyn til eldre sykler som er regga påfølgende år, servicehistorikk eller bruktimport.
Av de 5 som var intressert var det 4 som skulle kjøpe sykkel og hadde finansiering i orden. En av disse fikk jeg bud fra på 169k som jeg takket nei til, han kjøpte en 2011 K1600 til 169k fra forhandler. Da sykkel har vært vinterlagra og ikke tilgjengelig for visning før igår mista jeg min største interessent som valgte å kjøpe sykkel i solskinnsdagene før påske. Har også hatt interessenter med høyaktuelle innbytte sykler som jeg kunne tenkt meg å teste en sommer.
Hadde jeg vært villig og åpen for å diskutere pris ville K1600’n nå vært solgt men jeg har ikke noe imot å kjøre en sommer til da alt ligger til rette for en lang sommer på sykkelsete uten verkstedbesøk :)