Er det noen som legger om dekk, når kommer med dekk og hjul?
Helst i nærheten av Lillestrøm.

Hei og velkommen til oss her på MCsiden.no, knallertknallert skrev: 18 nov 2021, 13:56 Hei!
Er det noen som legger om dekk, når kommer med dekk og hjul?
Helst i nærheten av Lillestrøm.
:
Jeg også sist vinter mens jeg ventet, hadde bestilt/avtalt tid på forhånd og til en helt fair pris.dypen skrev: 18 nov 2021, 19:21 Har fått montert medbrakte dekk på løse felger hos MC Partner på Skedsmokorset utenfor mc sesongen. Tips, ta en telefon for å bekrefte at de vil montere medbrakte dekk, tidspunkt og pris. Lykke til![]()
Veldig bra!knallert skrev: 08 apr 2024, 18:50 Hei!
Kom med løse hjul og dekk til " Lillestrøm dekk og felg" i dag fikk kjempe service![]()
Pitlane bor fortsatt på Eidsvoll, bare på andre sia av Sentrum han bodde førAJ skrev: 18 nov 2021, 15:02
MrPitlane her inne har byttet dekk for flere brukere her på forumet.Han bodde på Eidsvoll, men har flyttet, mener jeg å ha lest at han har skrevet her inne. Men husker ikke nå når jeg leste dette.
Så om han fortsatt bor på Eidsvoll eller kanskje har flyttet nærmere Oslo/Lillestrøm, vet jeg ikke.
Kanskje du kan prøve å sende ham en PM?
Har et par Maxxis dekk liggende hos nettopp @MrPitlane (Geir, om jeg ikke husker helt feil?) som skal legges på Guzzifelgene i løpet av sesongenbiker7 skrev: 08 apr 2024, 19:31Pitlane bor fortsatt på Eidsvoll, bare på andre sia av Sentrum han bodde førAJ skrev: 18 nov 2021, 15:02
MrPitlane her inne har byttet dekk for flere brukere her på forumet.Han bodde på Eidsvoll, men har flyttet, mener jeg å ha lest at han har skrevet her inne. Men husker ikke nå når jeg leste dette.
Så om han fortsatt bor på Eidsvoll eller kanskje har flyttet nærmere Oslo/Lillestrøm, vet jeg ikke.
Kanskje du kan prøve å sende ham en PM?![]()
(Kontakt info på PM evt.)