Også sier vedkommende akkurat det vedkommende nettopp sa at hun eller han "holdt på å si"...

Altså... "holdt på å si"... Burde ikke da vedkommende la være å si det som faktisk ble sagt

Feilkjønning på norsk...MGR1 skrev: 27 feb 2024, 08:33 'Misgendering' blir mye brukt i statene ser jeg... Altså at man antar feil kjønn på folk. Ikke lett å vite hva som er riktig lenger, med 37(?) typer kjønn elns.
Bra oversatt AJ.AJ skrev: 27 feb 2024, 08:42Feilkjønning på norsk...MGR1 skrev: 27 feb 2024, 08:33 'Misgendering' blir mye brukt i statene ser jeg... Altså at man antar feil kjønn på folk. Ikke lett å vite hva som er riktig lenger, med 37(?) typer kjønn elns.![]()
Holder for øvrig på med å lese boka "To kjønn" ...![]()
Det er vel den type helse som Sykevesenet bygger opp...AJ skrev: 27 feb 2024, 09:26
Og finnes det noen som ikke har en form for uhelse, hva nå enn det betyr...![]()
Bjelland Eriksen er en lettvektnoksagt som ble gruset av den langt mer virkelighetsorienterte Borten Moe i en NRK Debatten sending for noen uker siden.
De som velger vil vel ha noen som er like seg selv...AJ skrev: 24 apr 2024, 20:19 Hvordan slike underlige uvitenhetskarakterer utnevnes til minister er intellektuelt utfordrende og komplett uforståelig å fatte...![]()
det eneste positive med alt dette er at jeg gruer meg mindre og mindre til å dø. Den dagen jeg trekker mitt siste åndedrag skal du ikke se bort i fra at det gjøres med et litt salig smil.