Jo, det har nok mye å si. Å smalere dekk.Bjerknez skrev:Den er nok mer lettkjørt da den tross alt har halvparten av motoren som sitter i MT07 og er derfor sikkert også lettere vil jeg tro?
Kim`s (B)logg
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Kim`s (B)logg
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Husker jeg prøvekjlrte en KTM 690 SMC for noen år siden. Dette var da motard utgaven eller cross utgaven av KTM. En utrolig morsom sykkel som jeg med en gang fikk lyst til å dra ut på skogsveier med. Var nesten som å site på en tråsykkel. Men en kort tir på E6 ødela morroa for min del. Den var så absolutt ikke oike morsom i hlyere hastigheter. Kreftene tok fort slutt og det var lite krutt igjen når man rundet 120km/t.
men å hatt en slik som nummer to sykkel for å herjet rundt med hadde vært gøy :)
men å hatt en slik som nummer to sykkel for å herjet rundt med hadde vært gøy :)
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Jeg kjøpte litt småtteri når jeg handlet sykkelen. Ikke dyre ting, klarte å droppe akra-eksos, pga veldig liten forskjell i lyden ift. Original. Man må borre hull i potta for å få ut db-killer, å det er uaktuelt på så dyre ting. Heller mer mot Leo Vince, rimeligere og bedre lyd..
Men radiatorbeskyttelse var det første jeg monterte. Plastikken som er på fra fabrikk tåler nok noe, men en større stein ville nok knust den.

Greit nok på asfalt, men tar ingen sjanser.

Men radiatorbeskyttelse var det første jeg monterte. Plastikken som er på fra fabrikk tåler nok noe, men en større stein ville nok knust den.

Greit nok på asfalt, men tar ingen sjanser.

KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Du må ikke snakke! Elsker de armriverne! Men som du sier, ubrukelig i motvindBjerknez skrev:Husker jeg prøvekjlrte en KTM 690 SMC for noen år siden. Dette var da motard utgaven eller cross utgaven av KTM. En utrolig morsom sykkel som jeg med en gang fikk lyst til å dra ut på skogsveier med. Var nesten som å site på en tråsykkel. Men en kort tir på E6 ødela morroa for min del. Den var så absolutt ikke oike morsom i hlyere hastigheter. Kreftene tok fort slutt og det var lite krutt igjen når man rundet 120km/t.
men å hatt en slik som nummer to sykkel for å herjet rundt med hadde vært gøy :)

Jeg fikk prøve en 690 motard for noen år siden. Var brutal å kjøre

KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg

Sånn ble radioatorbeskyttelsen montert på. Et lite løft i utseende


KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Radiatorbeskyttelse mener jeg er en fornuftig, som regel tøff og ikke minst nyttig ting å bruke penger på. :)
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Ja, det blir som en skjermbeskytter på mobilen. På med en gang



KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39827
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Som @Bjerknez sa, radiatorbeskyttelse er lurt. Det kan jeg trygt slå fast av egen erfaring etter radiatorskade på 1290'en.KiMedic skrev: 22 apr 2024, 20:19
Sånn ble radioatorbeskyttelsen montert på. Et lite løft i utseendeMen den kunne like gjerne vært svart i fargen som den som sto på. Men så jålete er jeg ikke enda..
![]()
Her er den jeg valgte på 390, en sort vellaget en fra britiske Evotech:
viewtopic.php?p=409833#p409833
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Se der ja! Den var fin
Så solid ut!

KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39827
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Har Evotech på 1290'en også. Ble straksinnkjøpt etter radiatorbyttet...
Og ja. Dette er solide saker

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Men på Rocket er det allerede en god rediatorbeskyttelse orginalt, så den ekstrautgiften slapp jeg :). Men har hatt det på mine andre sykler.
Re: Kim`s (B)logg
+1, hatt Evotech radiatorgrill ++ på siste par syklene, vært veldig fornøyd

Grattis med ny sykkel, som nevnt i annen tråd, kjørte 390 adv 1 uke i Georgia i fjor, KTM har gjort mye riktig med denne, liker til og med utseendet på den av en eller annen grunn da ikke så begeistret for designet på mange av de andre modellene med litt samme uttrykk.
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2017 KTM 450 EXC-F Six days
Re: Kim`s (B)logg
Ser helt klart funksjon / behov av å beskytte radiator ekstra godt men aldri hatt det selv.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Det er vel et av de bedre investeringene spør du meg som heller ikke koster all verden eller er vanskelig å montere.
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Takk for det [mention]pingvin [/mention]pingvin skrev:+1, hatt Evotech radiatorgrill ++ på siste par syklene, vært veldig fornøyd![]()
Grattis med ny sykkel, som nevnt i annen tråd, kjørte 390 adv 1 uke i Georgia i fjor, KTM har gjort mye riktig med denne, liker til og med utseendet på den av en eller annen grunn da ikke så begeistret for designet på mange av de andre modellene med litt samme uttrykk.


KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- Bjerknez
- Innlegg: 24620
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Vepsehode fronten er jo det som gir sykkelen karakter spør du meg. Den ligner liksom på noe og en veps blir jo ofte regnet som nyttig, men litt skummel og fryktet samt sint. Jeg synes designet er bra.
isteden for å bare ha en sykkel med en random lykt i froten som ikke gir noe uttrykk. Typisk for Honda.
Rocket har jo også et særegent utseende. To runde lykter i fronten som får den til å virke litt nostalgisk, men samtidig moderne og muskuløs. Triumph har også innsektslignende lykter på noen av sine sykler. Jeg synes det er tøft. :)
isteden for å bare ha en sykkel med en random lykt i froten som ikke gir noe uttrykk. Typisk for Honda.
Rocket har jo også et særegent utseende. To runde lykter i fronten som får den til å virke litt nostalgisk, men samtidig moderne og muskuløs. Triumph har også innsektslignende lykter på noen av sine sykler. Jeg synes det er tøft. :)
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Ja..det var vel akkurat det som skjedde etter å ha sett på alt av videoer og ekte sykler i butikk. Vepsefront vant! Jeg ble mer å mer glad i looken. Hvis man setter på en mindre skiltholder og bytter dekk, ser den MYE tøffere ut! Åsså eksos med litt mer lyd. Potta ser ikke ut i måneskinn engangBjerknez skrev:Vepsehode fronten er jo det som gir sykkelen karakter spør du meg. Den ligner liksom på noe og en veps blir jo ofte regnet som nyttig, men litt skummel og fryktet samt sint. Jeg synes designet er bra.
isteden for å bare ha en sykkel med en random lykt i froten som ikke gir noe uttrykk. Typisk for Honda.
Rocket har jo også et særegent utseende. To runde lykter i fronten som får den til å virke litt nostalgisk, men samtidig moderne og muskuløs. Triumph har også innsektslignende lykter på noen av sine sykler. Jeg synes det er tøft. :)

KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Syns flata på original sidestøtte var noe beskjeden. Ser for meg at den graver seg nedi løst underlag ved regn etc. så for å ikke ødlegge nattesøvnen kjøpte jeg med en støtteplate. Så ikke ut på bilde at den var på størrelse med en snusboks i diameter
men den gjør nytta


Håper disse skruene er god kvalitet! Det finner jeg ut den dagen de skal av..






Håper disse skruene er god kvalitet! Det finner jeg ut den dagen de skal av..


KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Frontlykt-beskyttelse ble også kjøpt. Den er lagd i plastikk, å blir «nesten» usynlig. Er steinen stor ryker nok denne, men sjansen for jeg ligger rett bak en annen på grusvei er liten..

Enkel å montere! Kun 3 remser med beskyttende tape på hovedlykt og 1 skrue som fester beskyttelsen

Jeg skrur alt med moment oppgitt i manualen. Så slipper man å stramme til plasten sprekker
Fra siden ser man er lite mellomrom. Går fint å skylle gjennom med vann, men skal man vaske reint må man skru den av.

En ting jeg merket var at plastikken er meget myk. Det blir lett riper om man pusser vekk støv uten å ha såpe og myk klut. Bør ikke tørkes av når det ligger støv/fin sand på lykta..

Enkel å montere! Kun 3 remser med beskyttende tape på hovedlykt og 1 skrue som fester beskyttelsen


Jeg skrur alt med moment oppgitt i manualen. Så slipper man å stramme til plasten sprekker

Fra siden ser man er lite mellomrom. Går fint å skylle gjennom med vann, men skal man vaske reint må man skru den av.

En ting jeg merket var at plastikken er meget myk. Det blir lett riper om man pusser vekk støv uten å ha såpe og myk klut. Bør ikke tørkes av når det ligger støv/fin sand på lykta..
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1691
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Kim`s (B)logg
Utvidelse for støtta er nesten et must, fort gjort at den går gjennom løs grus eller jord uten dette.
Håper du brukte medium (blå) gjengelåsing, ellers må du regne med at den løsner etter hvert.
Om du ikke har det tilgjengelig er neglelakk et alternativ, blir ett "knekk" fremfor den seige effekten blå gjengelås gir gjennom skruingen.
Håper du brukte medium (blå) gjengelåsing, ellers må du regne med at den løsner etter hvert.
Om du ikke har det tilgjengelig er neglelakk et alternativ, blir ett "knekk" fremfor den seige effekten blå gjengelås gir gjennom skruingen.
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Der sa du noe! Det tenkte jeg ikke på..jeg har blå type fra Biltema. Kjedelig å miste skruene, så det skal jeg fikse!Gammelsmurfen skrev:Utvidelse for støtta er nesten et must, fort gjort at den går gjennom løs grus eller jord uten dette.
Håper du brukte medium (blå) gjengelåsing, ellers må du regne med at den løsner etter hvert.
Om du ikke har det tilgjengelig er neglelakk et alternativ, blir ett "knekk" fremfor den seige effekten blå gjengelås gir gjennom skruingen.
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1691
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Kim`s (B)logg
Den fungerer glimrende, stor flaske til en god pris!KiMedic skrev: 24 apr 2024, 22:49Der sa du noe! Det tenkte jeg ikke på..jeg har blå type fra Biltema. Kjedelig å miste skruene, så det skal jeg fikse!Gammelsmurfen skrev:Utvidelse for støtta er nesten et must, fort gjort at den går gjennom løs grus eller jord uten dette.
Håper du brukte medium (blå) gjengelåsing, ellers må du regne med at den løsner etter hvert.
Om du ikke har det tilgjengelig er neglelakk et alternativ, blir ett "knekk" fremfor den seige effekten blå gjengelås gir gjennom skruingen.
Jeg har prøvd uten tidligere og det løsner av vibrasjonene som blir ytterst på en stang (støtta), kun spørsmål om hvor lenge den henger på uten.
Så skru ut en og en skrue å smør på før du blir uten den foten

-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Takk for tipsGammelsmurfen skrev:Den fungerer glimrende, stor flaske til en god pris!KiMedic skrev: 24 apr 2024, 22:49Der sa du noe! Det tenkte jeg ikke på..jeg har blå type fra Biltema. Kjedelig å miste skruene, så det skal jeg fikse!Gammelsmurfen skrev:Utvidelse for støtta er nesten et must, fort gjort at den går gjennom løs grus eller jord uten dette.
Håper du brukte medium (blå) gjengelåsing, ellers må du regne med at den løsner etter hvert.
Om du ikke har det tilgjengelig er neglelakk et alternativ, blir ett "knekk" fremfor den seige effekten blå gjengelås gir gjennom skruingen.
Jeg har prøvd uten tidligere og det løsner av vibrasjonene som blir ytterst på en stang (støtta), kun hvor lenge den henger på uten.
Så skru ut en og en skrue å smør på før du blir uten den foten
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Innlegg: 275
- Registrert: 30 jun 2016, 10:25
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Bosted: Sunnmøre
- Kontakt:
Re: Kim`s (B)logg
Da var det tid for 1000km service! Har 780 på telleren og jeg må kjøre 214km hver vei. Det burde klaffe sånn ca på 1000
Velger forhandler denne servicen, så får jeg heller vurdere lokale mc verksted fremover. Må helt opp til Trøndelag grensa, så bruker vel 4 timer hver vei, ink 3 ferger.
Skal prøve ta noen bilder på turen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Velger forhandler denne servicen, så får jeg heller vurdere lokale mc verksted fremover. Må helt opp til Trøndelag grensa, så bruker vel 4 timer hver vei, ink 3 ferger.
Skal prøve ta noen bilder på turen


Sent from my iPhone using Tapatalk
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
Re: Kim`s (B)logg
Det blir en flott tur og veldig godt å være ferdig med førstegangservice’n.
Hvis du velger å bruke lokalt motorsykkelverksted anbefaler da å ta jobben med å innhente punktliste over alt som inngår på hver service som blir utført. Påse at verkstedet ruker lista og huker av alle punkter samt signerer sammen med faktura som du tar godt vare på.
Du har både Garanti fra forhandler og Forbrukerkjøpsloven på 5 år hvis noe skulle oppstå og da må du ha nevnte dokumentasjon.
Den elektroniske service log på KTM sin side får du ikke eller software oppdateringer men ved evt recall blir du kontaktet.
Lykke til
Hvis du velger å bruke lokalt motorsykkelverksted anbefaler da å ta jobben med å innhente punktliste over alt som inngår på hver service som blir utført. Påse at verkstedet ruker lista og huker av alle punkter samt signerer sammen med faktura som du tar godt vare på.
Du har både Garanti fra forhandler og Forbrukerkjøpsloven på 5 år hvis noe skulle oppstå og da må du ha nevnte dokumentasjon.
Den elektroniske service log på KTM sin side får du ikke eller software oppdateringer men ved evt recall blir du kontaktet.
Lykke til

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1