Har vært bruker av finn.no både i jobb sammenheng og privat i over 20 år og veldig sjelden hatt behov for kontakt men nå er det umulig. Kundeservice hvor du må lese side opp og ned i forsøk på å få hjelp eller en chat-robot med navnet Gunn som er helt ubrukelig hvor du ender opp med å lese enda mer, telefon finnes bare for bedriftskunder med begrensa åpningstid. De har en mulighet som tillater deg å sende melding / mail til de uten å finne noe tema som passer i nedtrekk menyen, benyttet denne da en bok jeg hadde kjøpt ikke kom. Hadde i forkant vært i kontakt med «Helt hjem» både jeg og selger uten at de fant ut hvor pakka var. Etter en uke fikk jeg svar på mail av en som ikke hadde satt seg inn i saken og kom med beklagelse samt noen standard fraser og ba meg kontakte fraktselskap for å ordne opp. Er det jeg eller finn.no som er oppdragsgiver på «Fiks ferdig»

Det skal sies at da jeg fikk svar på min henvendelse var allerede pakken levert og jeg hadde bekreftet det på finn samt gitt selger tilbakemelding med topp poeng noe som kundeservice enkelt kunne se før han svarte på min mail.
Jobbet med en annonse idag hvor jeg ikke skulle aktivere noen involvering fra finn, bare betalte for en vanlig annonse men etter flere forsøk på å legge til flere bilder kom jeg ikke videre uten å velge deres betal funksjon og annonsen forsvant fra nettet og var ikke ferdig behandlet av meg. Kan jo ikke vente en uke på å få annonsen aktivert igjen.
Det viser seg at de fleste ikke er veldig fornøyd med finn.no Se selv, link.
https://no.trustpilot.com/review/www.finn.no