Og egget ferdigkokt

Kan ikke huske i farten at jeg så noen telt uten bunn da jeg jaktet på et nå nylig, så mitt anekdotiske inntrykk er i alle fall at det ikke er spesielt vanlig i norske nettbutikker... Hvorfor kunne du tenkt deg å fjerne bunnen i deler av teltet?Bjerknez skrev: 23 mai 2024, 10:03 Jeg ser du ikke har noen bunn i teltet ditt @AJ. Er det vanlig?
Mitt telt ble levert med integrert bunn. Altså ikke mulig og ta bort. Jeg ser dog fordelene med å ikke ha bunn i teltet så jeg skulle egentlig ønske at det var mulig og fjerne bunnen i vertfall deler av teltet...
Takk til dere begge, ja jeg kjøper noen av begge de sortene og står over den veganske bønnegreiadypen skrev: 22 mai 2024, 23:29Har testa to typer fra Jula, Chili con carne og Pasta bolognese veldig bra begge to med mye smak og bra mat så den anbefalesAJ skrev: 22 mai 2024, 23:06Julaturmaten funker utmerket, noe jeg er ganske sikker på at @dypen også kan underskrive påGammelsmurfen skrev: 22 mai 2024, 22:55 Hmmm tror jeg må teste den Julamaten jeg og, ikke frysetørket så trenger ikke vann om man tar det ut av posen.
Ser de har et par andre varianter også.
Ha en god natt i frisk luft! Ligger man godt så sover man jo veldig godt i frisk luft..
![]()
Fordi hvis man skal feks. sette seg på en campingstol inne i teltet, så vil man ødelegge bunnduken. Det er også kjekt og ha et "skittent" område i teltet. Ett sted der skitne sko kan stå etc. Så det har sine fordeler med telt uten bunnduk.kaLARSnikov skrev: 23 mai 2024, 12:13...Hvorfor kunne du tenkt deg å fjerne bunnen i deler av teltet?...Bjerknez skrev: 23 mai 2024, 10:03 Jeg ser du ikke har noen bunn i teltet ditt @AJ. Er det vanlig?
Mitt telt ble levert med integrert bunn. Altså ikke mulig og ta bort. Jeg ser dog fordelene med å ikke ha bunn i teltet så jeg skulle egentlig ønske at det var mulig og fjerne bunnen i vertfall deler av teltet...
Nå har jo ikke mitt telt et fortelt egentlig. Det er jo et typisk sovetelt, så det er sikkert derfor.Jeg har jo en plass under ytterdyken som ikke har bunnduk selvsagt, men det er for liten plass til å sitte. Men en fin plass og fyre opp primus etc. :)
Ja, det har du nok rett i. Men optimalt sett kunne jeg tenkt meg en avtagbart bunnduk. Da kan jeg feks. ta bort bunnduken der jeg ønsker. Men det er sikkert bare på de større teltene det er mulig.Domino skrev: 23 mai 2024, 13:57 Slik jeg ser det er det fortsatt et fortelt selv om det ikke er plass til folk der. Det er jo den naturlige plassen å lagre fottøy og andre ting du ikke vil ha med inn i "soverommet".
Vet ikke hva som er vanlig, men det forrige teltet og det jeg har nå har begge det som ser ut som avtakbar bunnduk i sovedelen, men ikke i forteltet.Bjerknez skrev: 23 mai 2024, 10:03 Jeg ser du ikke har noen bunn i teltet ditt @AJ. Er det vanlig?