Problemet er at du ikke kan være 100% sikker på at det er Aegismax du får når du handler på AliExpress. Selv om det står på merkelappen. Det bør som nevnt ikke ha noen stor betydning, da dem uansett kan være laget på samme fabrikk, men som et slags "first price" produkt som andre selger under eget navn billigere og enkelte selger dem kanskje også med orginalnavnet.pingvin skrev: 25 mai 2024, 10:52Ja, helt klart, Aegismax ble anbefalt av flere som driver og tester utstyr (så kan man selvfølgelig spørre seg hvor mye lit skal ha til disse) så videreformidler slik sett bare informasjon fra folk som kan dette mye bedre enn meg.Bjerknez skrev: 25 mai 2024, 10:45Man kan få tak i mye billig og bra på AliExpress, men jeg tror ikke du skal se deg blind på specsa dem oppgir. Dem er ofte veldig overdrevet er min erfaring. Helt i orden om man vet om det og gjort litt research selv og vet hva man kjøper, men som samtidig skuffer dem som ikke har gjort hjemmeleksen.
Som regel får man gode produkter fra AliExpress til en meget hyggelig penge, hvis man gjør hjemmeleksen sin. En rebrandet billig sovepose BØR ikke være nevneverdig dårligere enn den flere ganger så dyre orginalvaren. Problemet er bare at man ikke vet.
Har du testet den og mener den er bra, så er det jo sikkert i orden. Men sender du en link til meg aliexpress til samme produkt så kan JEG få en som kanskje ikke er like bra. Blir litt hit and miss. Det spiller ingen rolle hvis det er billig nok, men for en tusenlapp ville jeg nok gjort en del research før jeg støttet kineserne :)