Gammelgutts gjøren og laden.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Gammelgutt

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg har da vel ikke klamme hender.
Venter med lengsel på ny bakdemper. Mizzuki har visst ennå ikke klart og hoste opp nye simringer, så det blir ikke mye kjøring på denne gamle skrotten. :sorry

Pollti

Legg inn av Pollti »

Richard undersøker i morgen hvor godtepakka di er. Får han ikke gode svar sender han en ny demper til deg. Haus Gestapo bekreter at den ikke er kommet til Ørneredet heller.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Flott da kommer det kanskje en demper.
Kanskje jeg da bare skal sette Il tempo hos Lillebror så de kan plukke ut simringene og ta mål og så skaffer de nye uorginale. :scratch Regner med at det går kjappere enn å vente på at dette porsgrunnsfirmaet skal få ut fingeren. ](*,)

Pollti

Legg inn av Pollti »

Gammelgutt skrev:Jeg har da vel ikke klamme hender.
Venter med lengsel på ny bakdemper. Mizzuki har visst ennå ikke klart og hoste opp nye simringer, så det blir ikke mye kjøring på denne gamle skrotten. :sorry

Fru Ingvaldsen i 4 etasje er visst ikke enig med deg :knegg
Bakdemper problemet løser vi etterhvert. Men Mizzuki skuffer igjen, delesjefen påstod til meg at slitedeler skaffet de på max 14 dager fra sentral lageret i Tyskland.... De brukte ca 6 uker på å skaffe meg luftfilter og da det kom måtte jeg ta nytt huslån for å finansiere det. Forresten,jeg var avgårde og prøvekjørte 2010 utgaven av Pegaso 600 for ei uke siden, selgeren ble ikke særlig overrasket over null salg da han bekreftet at Mizzuki var importør.
Kjør mopeden til Jan på Nøtterøy så slakter han simmeringene dine i forgaffelen og du får nye flotte ringer på under 1 dag. Hyosung eksisterer ikke i x referanse lister så han må måle de gamle. Mest sannsynlig hyllevare. Samme med bakdemperen tror han. Seng har du litt lenger syd i lende vet du.
Det er veldig synd at importøren skamferer en potensiell bra sykkel til disse grader syntes jeg. Har nettopp gitt bud på en 250 R og selgeren kan ikke forstå hvorfor tilbudet er latterlig lavt. men så har han ikke trengt deler heller da....

Pollti

Legg inn av Pollti »

Gammelgutt skrev:Flott da kommer det kanskje en demper.
Kanskje jeg da bare skal sette Il tempo hos Lillebror så de kan plukke ut simringene og ta mål og så skaffer de nye uorginale. :scratch Regner med at det går kjappere enn å vente på at dette porsgrunnsfirmaet skal få ut fingeren. ](*,)
Høres ut som en bra plan spør du meg ! Lillebror kan jo måle og sjekke bakdemperen og ?
Kontakter du Hestmann , tror jeg han heter, så pakker han sikkert om bakdemperen din til mye bedre kvalitet enn hva Hyosung selger. En oljedemper kan normalt overhales såvidt jeg har skjønt ?

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg tviler på om bakdemperen kan overhales, kikket på den da den ble byttet forrige gang. Men jeg skal ta skikkelige mål når når jeg får den nye, så kanskje det går an å få en bedre demper.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Pegaso er ikke det Aprilia?. Aprilia importeres av Loxkel og ikke Mizzuki, men tidligere importør Haro, som gikk konkurs, importrerte både Aprilia og Hyosung.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Richard tror godtepakka di er sendt via Tyskland og da er hans erfaring at det går galt. Send meg en sms hvis den dukker opp. Du burde få den i dag.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Det blir nok ikke levert noen pakke fra Richard idag, det er ingentng som er oppe her i landet. Det er jo helligdag her. :notworthy:

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Har hørt at mye er avlyst idag grunnet ei ny askesky :oh ,flerfoldige fly
er innstilt og litt av hvert av elendighet...... :mk :knegg

The lords own romrakett,Askeladden,er også innstilt på denne
Christs Return Day,visst.. :lol :dontknow

Men :prop: går som vanlig....
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

I går fikk jeg gitt bort campingvognvraket til en som ville forsøke og fikse den. Da slipper jeg i alle fall utgiften på fyllingen ved levering, det sies at det koster flesk å levere campingvogner, og da regner jeg ikke med at det er svenske fleskepriser.

Var på biltilsynet og hentet skiltet slik at ny eier kunne få den med hjem. Da jeg skulle reise fra biltilsynet var det en eldre (gammel) dame som ropte på meg fra en bil. Hun lurte på hvordan hun skulle kjøre for å komme inn på trafikkstasjonen og hvor hun skulle parkere. Jeg pekte på innkjøringen og sa at det er parkering foran bygget. Hun takker for hjelpen og forteller at hun skal fornye førerkortet, og kjører deretter på venstre side av midtrabatten i innkjøringen. Lurer på om hun fikk fornyet førerkortet?. =;
Sist redigert av Gammelgutt den 14 mai 2010, 21:47, redigert 1 gang totalt.

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Intruder skrev:Har hørt at mye er avlyst idag grunnet ei ny askesky :oh ,flerfoldige fly
er innstilt og litt av hvert av elendighet...... :mk :knegg

The lords own romrakett,Askeladden,er også innstilt på denne
Christs Return Day,visst.. :lol :dontknow

Men :prop: går som vanlig....

----- støvet i dag er ikke fra vulkanene på island da??? kanskje rakettstøv etter overflygingen før han reiste hjem?? :lol :dontknow :lol

Pollti

Legg inn av Pollti »

Pakka di er tollbehandlet på Gardermoen idag ! Med litt flaks har du den levert på døra i morgen ?

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Takker og bukker, det skal bli deilig å få kurert Il Tempo, for nu er hun ikke morsom å kjøre.
Håper på oppholdsvær i morgen slik at jeg får montert de nye blinklysene jeg har kjøpt. Må vel også tenke på å montere koffertsettet jeg har liggende. :scratch

2008; 26000 km
2009; 32000 km
2010; 5000 km

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Ingen godteripakke fra Korea i dag, men håper den kommer snart.

Nå har jeg fått montert nye blinklys og de fungerer bra, blinkehastigheten ble også riktig.
Sist redigert av Gammelgutt den 15 mai 2010, 16:42, redigert 1 gang totalt.

Svar