AJ skrev: 18 apr 2024, 17:11
Gratisgave fra INKclub hvor jeg jevnlig legger inn bestillinger når tilbudene inkluderer slike gratissaker,
og når er behov for andre forbruksting som denne nettbutikken har i sortimentet sitt. Har skaffet meg flere gode kjøkkenkniver og stekepanner på denne måten.
Denne gangen ble det altså denne:
Praktisk sak med tennstål og passer perfekt til resten av campingutstyret mitt
Har fått inntrykk av at du liker å handle "turting" og at du er glad i å lage mat etc. Hvorfor ikke spandere på seg en litt flottere kniv herfra?
https://no.helle.com/collections/kniver
Jeg vet at man ikke trenger en kniv til flere tusen kroner for å skjære opp kjøttstykke eller smøre på brødskiva, men det er flotte kniver av god kvalitet.
Jeg har tre kniver fra Helle. En Helle Lappeland som er Helle sitt svar på Samekniven. Den har jeg hatt siden jeg var i militæret for snart 30 år siden og jeg fikk den akkurat igjen etter at jeg sendte den til sliping og polering. Den er like god om ikke bedre enn ny.
Jeg har også nylig kjøpt meg Helle Utvær. Dette er en veldig god allrounder og er en såkalt mellomstor og "vanlig" kniv.
Jeg har også en Helle Besseggen som ikke lenger selges. Dette er en veldig liten kniv som basser perfekt til å spikke pløsepinner og smøre brødskiva. :)