Fikk disse fra Honda i dag. De er halveis i monteringen av utstyr Dette ser bra ut

Men hva med disse rørbrakkettene eller rammen som veskene festes i? Kan disse også lett hukes av?dypen skrev: 20 jun 2024, 08:02 Alle disse løsningene med tre kofferter kneppes av / på i løpet av et minutt eller to avhengig om det er lys i toppboks. Kjører aldri med kofferter med mindre jeg må ha de på. Skal du selge sykkel etter noen år er det helt klart ett pluss![]()
Joda... men jeg tenker at jobben med å ta dem av/på samt lagre delene etc. gjør at man blir "lat" og bare lar dem være på. Dessuten skaper dem vel turbulens etc. også. Samt støy...?dypen skrev: 20 jun 2024, 09:14 Litt mer jobb å skru av bagasje rack men de som kjører året rundt med tre kofferter er etter eget valg, ikke tiden det tar av / på![]()
Ja, det er klart.
Haha, nei mine meninger bør man ikke bry seg mye om. Det er kun meninger.lazyboy skrev: 20 jun 2024, 22:43 Detta blir braMed kassser med top loading kan det ikke bli bedre.
Ikke bry deg om possøren fra Østfold. Han har brukt et par mnd på og finne opp kruttet på nytt![]()
Tror også dette blir bra og har fått sykkelen slik som jeg ville ha den.lazyboy skrev: 20 jun 2024, 22:43 Detta blir braMed kassser med top loading kan det ikke bli bedre.
Ikke bry deg om possøren fra Østfold. Han har brukt et par mnd på og finne opp kruttet på nytt![]()