Hvor kjøpes slike?
Trenger tre stykker, har nummerne på de - ser jeg kan bestille rundt om i Europa, men tenkte først og fremst her på berget om noen har tips.
Min lokale låssmed klarte ikke disse.
Nøkler til Hepco&Becker side/toppkoffert
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Nøkler til Hepco&Becker side/toppkoffert
Kjøpte en gang et Hepco & Becker lastestativ hos Motorsyklisten for mange, mange år siden.Atrox skrev: 26 jun 2024, 18:16 Hvor kjøpes slike?
Trenger tre stykker, har nummerne på de - ser jeg kan bestille rundt om i Europa, men tenkte først og fremst her på berget om noen har tips.
Min lokale låssmed klarte ikke disse.
Mulig de fortsatt er H&B forhandler og kan hjelpe deg?
https://www.motorsyklisten-krs.no/

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Om det er emnene som er veldig spesielle kan du vel bestille fra nett og slipe her hjemme.
Låssenteret i Drammen klarer stort sett og finne emner til det meste jeg har hatt behov for.
Låssenteret i Drammen klarer stort sett og finne emner til det meste jeg har hatt behov for.
- Atrox
- Motorsykkelen din: GPZ500s, F650CS, XJ600, Breva 750IE
Er emnene ja, lokale klarte Abus og Moto Guzzi-nøkkelen min men ikke disse. Blir vel Ebay om ikke tipset til AJ fører frem.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Hør med nærmeste MC-verksted. De fleste handler hos SPS som er Norsk importør for H&B. De har ofte nøkler på eget lager her i landet. SPS er grossist, private får ikke handlet der.