In other news var også oljeskift unnagjort med støtte fra min kjære Haynes bok som jeg forøvrig har blitt veldig god venn med de siste dagene. Godt kjøp for en som meg som må ha det med teskje

Nå som samvittigheten er litt bedre funderer jeg på å ta pendleruta Moss - Oslo en gang i blant, men må være ærlig og si jeg er litt usikker på E6 og lettsykkel mer enn en avkjøring eller to. Nå har vel mange her betraktelig tyngre saker, men har dere noen tanker om hva dere ville vært komfortable med av hastighet? Jeg tok en prøvetur på E6 her om dagen, men synes at når jeg passerer 90 både rister og blåser det godt sammenliknet med min tidligere sykkel med 600 kubikk og 200kg. Det er vel en strekning på ca 20 min med fartsgrense 110 hvor man risikerer ganske raske forbikjøringer av biler i 120 km/t hvis jeg selv holder nærmere 90. Kanskje jeg bare overdramatiserer etter å ha nedskalert

Men med det sagt er det ikke direkte få ulykker på E6 i nærområdet, som jeg tar på alvor som relativt ny MC-fører.