Litt om meg:
29 år, bor I Oslo centrum. Driver nå med lappen til tung MC. Oppkjøring på Tirsdag! Jeg har aldri kjørt noe særlig mc på veien før, bortsett fra 2 år på trimmet moped når jeg var 16. Alltid hatt lyst til å ta mc lappen og kjøpe meg R sykkel. Kjørt en del cross da jeg var liten, og kjørt snøscooter i snart 25 år.
I vinter kjøpte jeg meg en Kawasaki ZX9R 2000E som jeg tenkte å ta storservice på, samt lakkere og fikse opp. Dette prosjektet er ferdig, så nå står sykkelen bare å venter på meg! Er ekstremt fornøyd med resultatet og synes denne typen Kawasaki er meget vakker, og den går som bare det. Når du når 8000RPM hyler den som en helvettes-kat og fyker i vei.
Jeg har oppkjøring på Risløkka og kjenner nervene begynner nå. Det ville vært utrolig kjedelig å stryke på Tirsdag. Allerede brukt 35k på dette noe som ikke hører hjemme no sted. Har du førerkort på bil burde det være enkelt og billig å få kjøre MC!
Bare å satse på at man står. Her er noen bilder av prosjektet mitt:
Den gamle hvite lakken var forferdelig gjort, var som å stryke fingrere på sandpapir

Alt av service er gjort, ventiler sjekket og justert, nye plugger, vesker etc. Det eneste jeg ikke har gjort var å bytte gaffel olja.
Har bestilt enda mer godsaker som jeg skal sette på. Større gull bakdrev for mere bånndrag, gull kjede, lakkere calipere gull og litt småsaker. Også bestilt carbtuner for å balansenere forgasserne. Også bestilt Shims til forgasser nålene da den går litt LEANT med effektannlegget. Gleder meg som en kid!